Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Mitt største mareritt

KristinaB

Anbefalte innlegg

Ny type #parasitt i #Norge? Fant noe #skummelt i #nesen etter en liten periode med hvite bobler der. Tidligere har det vært #symptomer som svarte tråder og svarte og hvite prikker jeg måtte gni ut med oljer og diverse fra ømme områder fra kroppen. Da spesielt rundt anklene, oppover lymfene, knehulen, under brøsta og hoftene. De setter seg i linjer på #huden og gjør rynkene dypere og mer synlige. Det er ekstremt vanskelig å vite om man er #smittet fordi det ligner normale #hudirritasjoner som små #stikk og små #byller. Legene klarer ikke å identifisere de, det er det som gjør det ekstra #skremmende. Jeg var #plaget lenge uten å finne svar, men tok grep selv, flyttet fra stedet der trådene forfulgte meg og brente alt jeg hadde og det fungerte. Det dukket ikke opp mer dit jeg flyttet. Det jeg ikke ante var at jeg ville oppdage det igjen 4 år etter. Det var noe jeg tok i hjemme som jeg kjente det kravlet oppover armene på meg og jeg fikk umiddelbart #flashback fra tiden da alt jeg tok i gikk rett inn i huden på meg og jeg ikke klarte bo der lenger. Huden er kroppens viktigeste organ og må mettes slik den blir fet, hel og ugjennomtrengelig. Hadde nedsatt immunforsvar pga tre år i en leilighet med muggsopp, noe som gjorde meg særs utsatt. Siden jeg fikk pelt ut det i nesen snufser jeg mindre og nesen ser mye jevnere ut. Har googlet opp en i mente og kommet frem til at det ligner mest på fluelarve eller en mindre type tungeorm. Testet positivt på parasitter hos biopaten Carl Erik Farstad, da jeg bestemte meg for å gå all- in på den påståtte «psykosen» eller «vrangforestillingen» legene mente feilet meg. Jeg kjenner best min egen kropp og jeg visste noe var galt. Det er jeg takknemlig for idag. Nå som jeg har det mye bedre og ser håp om å endelig kunne legge det hele bak meg. Først må det bare advares videre i alle retninger fordi dette er et helvete jeg ikke unner noen og som er umulig å få hjelp til å bli kvitt.

Det jeg gjorde da han ikke kunne kjenne igjen denne typen parasitter, ( det må være en ny forgreining som de ikke er klar over ennå) var å Google alt de ikke tåler, blandet det inn i måltidene, i bodyscrubber, såper og i det daglige. Som f. eks #sitron, gurkemeie, kvitløk, ingefær, timian, epledrikk, risdrikk, solsikkefrø, sterke krydder og mye c- vitamin. Så har jeg brukt to kurer med Para Cleanse, en med #Bio Drain og skal snart til på en til. I tillegg har jeg fryst ned alt av klær og sengetrekk jeg bruker og vasket de på 60 grader. Noe jeg nok kommer til å fortsette med i god tid etter symptomene har gitt seg, siden jeg leste de kan være på en mellomverten over lang tid. Med andre ord anbefaler jeg på det sterkeste at du pøser i deg så mye antiparasittisk og hudfremmende som over hodet mulig slik du forebygger og sikrer deg mot slike uvelkomne smådjevler. Zink salve tørker ut byllene over tid og smøres på daglig .

#mådeles #sunnhud #repost #today #norway #scary #skummelt #oil #skindisorders

#skinconditions #selfcare #beaware #beskyttdegselv #advarsel #wellness #skinhealth #hud #sos #del

Er det noen der ute som har lignende erfaringer? Dette bør utredes i høyeste grad, men har ikke hatt noe hell i de offentlige instanser. De har ikke kompetanse nok på området dessverre.

#helse #hudproblemer #parasitt #tavarepåhuden #kandetværefareforennyepedemiherilandetmåkurendelesogbenyttesavossallemensålangtvetjegbareomenførmegheldigvismenhvemvethvafaenskapetgjørutavsegvidereogrundtomkring ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Biopat er vel det samme som homeopat?

Altså en scam..

"Biopat er en alternativ behandler som behandler klienter ut fra den tanken at det er flere årsaker til at folk blir syke. De bruker alternative undersøkelser og helbredelsesformer i sitt arbeid. Biopaten har gjennomgått en utdanning med hovedfagene Naturmedisinsk filosofi, Ernæring og kosttilskudd, Urtemedisin, Symbioseterapi og Immunterapi.

Ifølge Nasjonalt forskningssenter innen komplementær og alternativ medisin finnes det ikke holdepunkter for å hevde at biopati virker.[1] Det kan gi bivvirkninger.[1] Biopat er ikke en beskyttet tittel. Det betyr at hvem som helst kan kalle seg biopat uten utdanning."

Ellers er # meningsløst her, dette er ikke twitter..

Endret av aklla
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, jeg har lignende erfaring med andre pasienter. Det har i alle tilfeller endt opp med å ikke dreie seg om parasitter, men histaminreaksjoner som følge av kjent/ukjent allergen. Etter lang tids eksponering synes det også ut som hjernen reagerer med funksjonelle symptomer, hvorfor samtidig psykologisk behandling er nødvendig.

Slik jeg forstår det, har du vært noen runder i det offentlige helsevesendet der man har satt ordene "psykose" og "vrangforestillinger" på dine opplevelser.

Ble du også diagnostisert med noen form for psykiatrisk lidelse?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har aldri sett så mange HÆSJTÆGS i en forumpost før. Det betyr at denne gale personen "deler" innlegget i alle sosiale medier den kan komme over. For noe tøv. Jeg anser dette som spam.

Endret av Bytex
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...