Elisabelle Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 (endret) Ja, hva er den egentlig akkurat ved fotoboksen? Endret 15. juni 2018 av Elisabelle Lenke til kommentar
Elisabelle Skrevet 15. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2018 (endret) Puh, hvis det stemmer så mister jeg hvertfall ikke lappen. Satt i helt andre tanker! ? Takk for svar! ? Endret 15. juni 2018 av Elisabelle 1 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Operatunnelen har 70-sone hele veien. I vestgående retning er det 60-sone i Vålerengatunnelen før det blir 70-sone akkurat der Ekebergtunnelen/Operatunnelen starter. I østgående retning er det 80 frem til ca Filipstad, der blir det 70 og det er det gjennom hele tunnelen. Lenke til kommentar
Elisabelle Skrevet 15. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2018 Er det fotoboks i Vålerengatunnellen, da? Jeg kjørte altså sørover fra Alnabru mot Drammen. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Ja, i Vålerengatunnellen er det fotoboks. Den står veldig lurt til, og det er 60-sone der boksen står. Den er i retning Drammen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Er ikke den i Vålerengatunnelen kun aktiv i ca. 45 minutter per døgn? Skal litt til for å bli tatt i akkurat den. Lenke til kommentar
Elisabelle Skrevet 16. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2018 Er det den gamle typen, som blinker når man bit tatt, i Vålerengatunnellen, altså? Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 (endret) Jepp, i Vålerengatunnelen er det vel den gamle typen fortsatt, den står montert på en stolpe til høyre for høyre kjørefelt. I Operatunnelen er det moderne bokser i form av skap på veggen, en på hver side. I Vålerengatunnelen er det kun to kjørefelt vestover mens det i Operatunnelen er tre felt der fotoboksene står. Endret 16. juni 2018 av Snylter Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Er ikke den i Vålerengatunnelen kun aktiv i ca. 45 minutter per døgn? Skal litt til for å bli tatt i akkurat den. Noe sånt, og det er en av de fotoboksene flest blir tatt i forhold til antall kontrollerte. Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 25. juni 2018 Del Skrevet 25. juni 2018 Noe sånt, og det er en av de fotoboksene flest blir tatt i forhold til antall kontrollerte. Arti. Og allikevel er det nesten alltid kødannelse forbi den fordi 95% av bilistene bremser ned til 50 forbi den ... merkelig greier, disse fotoboksene. For ordens skyld, jeg kjører forbi der bare av og til, mulig jeg har uflaks. Fenomenet gjelder forøvrig de fleste fotobokser. "Trikset" om du kjører østover i operatunnellen er å legge seg i høyre felt, der kan man stort sett holde 70 siden de fleste tror de må ligge i venstre og midtre felt av en eller annen grunn, og der er det ofte "50-sone" forbi boksene ... Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 25. juni 2018 Del Skrevet 25. juni 2018 Tunneller med flisbelagte vegger betyr fri fart Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 12. juli 2018 Del Skrevet 12. juli 2018 Man kan uansett kjøre litt over grensa uten betydning. Har vært passasjer i egen bil flere ganger der venner har kjørt 80 gjennom hele og aldri fått noe i posten. Så ville ikke bekymret meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå