jason Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Har registrert i den seneree tid, da spesielt etter artikkelen hos OK.no, at interessen eller nysgjerrigheten for dette emne er økende. Det jeg lurte på er om noen har gjort dette med suksess, og hvilke resultater har Dere å vise til? Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 http://www.overklokking.no/skjermkort/gefo..._ox/index2.html Se der du.. står en del lixom.. Lenke til kommentar
jason Skrevet 5. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2002 Quote: On 2002-03-05 10:03, Fredrik^- skrev:http://www.overklokking.no/skjermkort/gefo..._ox/index2.htmlSe der du.. står en del lixom.. Javel I mitt innlegg (som du ikke leste godt nok :smile: ) refererer jeg til nevnte artikkel. Nysgjerrigheten min er basert på om noen etter dette har foretatt disse modifikasjonene med hell. Lenke til kommentar
Fredrik^- Skrevet 5. mars 2002 Del Skrevet 5. mars 2002 Ah, sorry, så ikke det jeg :smile: Er på skole, og som du sikkert vet er jeg da uoppmerksom og tr0tt Lenke til kommentar
tt22 Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Har et Gainward ti460 som kjører til vanlig på 275/560. Jeg er veldig fornøyd med core, men hadde håpet å få minnet høyere. Jeg planslipte minneribbene uten at det hjalp nevneverdig så da jeg så en artikkel om voltmod på X-bit labs fattet interessen seg. Så at mitt kort har reference designet til et ti500 kort så det var bare å følge bruksanvisningen. Dette viste seg å være et helvetes pirk. Jeg var så nærvøs for å ødelegge kortet at fingrene skalv. Men fikk etterhvert lodda på motstandene. Maskinen startet heldigvis normalt, var litt nærvøs etter hardware.no sitt voltmod forsøk. Fyrte opp på normal hastighet på kortet og alt virket å gå fint. Bruker dragotic i 3dmark 2001 for der ser det ut som du får artifacts veldig fort. Kjørte så minnet opp på 575, forsatt alt bra :smile:, så 585. Ingen tegn til problemer... så jeg kjørte opp på max 600 mhz. Jeg kunne nesten ikke tro det. Ikke tegn til problemer overhode. Har ikke prøvd mer enda, min nvmax går ikke høyere enn 600. Har ikke gjort noe med volt på core enda men skal senere. Dette må være en av de råeste ti200 kortene som er laget, ser ikke mange ti500 kort som kommer så høyt. Lenke til kommentar
tt22 Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Kjørte minnet opp i 610 med den nyeste nvmax. Fikk da små grafikkfeil. i overkant av 9500 poeng på 3dmark 2001se med P4 2400mhz. Er det flere som har forsøkt voltmod?? Lenke til kommentar
tt22 Skrevet 11. mars 2002 Del Skrevet 11. mars 2002 Prøver nok en gang!! Mente det var flere som var interessert i dette!! Har ikke kjørt voltmodding på core enda og lurer på om noen har prøvd det på et tilsvarende kort. Er litt redd for at gainwardkortene allerede har høy volt på core og at kortet går til helvete hvis jeg prøver en voltmod her. Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 13. mars 2002 Del Skrevet 13. mars 2002 Lurer litt på om det er noen som har noen tanker rundt 80w peltier med vannkjøling på gf3 ti-200? Kan det bli for kaldt? Lenke til kommentar
aaSAss Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Kan det noensinne bli for kaldt? Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 har et 80w peltier i posten nuh :smile: Det MÅ bli bra! Lenke til kommentar
tt22 Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 Et problem med geforce kortene er å kjøle baksiden på kortene, vet du kan sette på en vifte her men er det noen som har bedre metoder? Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 14. mars 2002 Del Skrevet 14. mars 2002 mitt kort har bare ram på den ene siden.. så jeg slipper den problemstillingen.. men jeg har vært inne på tanken å lage en kjøler som er to/tre eller firedelt.. hvor man bare skrur modulene sammen med goop mellom. Da skulle det vel være mulig og feste en del på baksiden og en på forsiden og skru de sammen gjennom hullene på kortet? bare et forslag.. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå