DjSlayer Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Helt uavhengig av innlegget i Aftenposten er jeg personlig ganske fornøyd med å ende opp som mann. Det har alltid virket på meg både lettere og tryggere, mer tilrettelagt og ikke minst mer innbringende Du kan være fornøyd med å være deg, ikke alle menn ender opp i gode sosiale og ekonomiske posisjoner (ref: majoriteten av uteliggerene er menn) Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 Du kan være fornøyd med å være deg, ikke alle menn ender opp i gode sosiale og ekonomiske posisjoner (ref: majoriteten av uteliggerene er menn) Selv om "gode" er relativt er det helt sant det. Menn i vesten har det vel typisk både verst og best på skalaen. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 22. juni 2018 Del Skrevet 22. juni 2018 majoriteten av uteliggerene er menn Av en eller annen grunn virker det som at kvinner har lettere for å finne seg et sted å overnatte inne, ja. 3 Lenke til kommentar
lada1 Skrevet 23. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2018 Aftenposten lagrer en cookie på PC-en din, som sjekker hvor mange artikler du har lest iløpet av uken. For å kunne lese flere enn 7 artikler så må du slette cookiene for Aftenposten, eventuelt åpne Aftenposten i Incognito. Takk, der fikk jeg noe matnyttig :-) Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Selv om "gode" er relativt er det helt sant det. Menn i vesten har det vel typisk både verst og best på skalaen. Jeg vet ikke hva best er for noe, men i dag lever menn i høyere posisjoner på en knivsegg, det skal ikke mer en en falsk #metoo varsling for at ting går rett vest. PS. Menn er også på toppen av selvmordstatisikken. Lenke til kommentar
Tor C Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 Av en eller annen grunn virker det som at kvinner har lettere for å finne seg et sted å overnatte inne, ja. Det kalles gjerne et glassgulv. Det er motsvarende det fiktive "glasstaket" som kvinne ikke kan bryte gjennom. Glassgulvet er derimot reelt og det skal veldig mye til for at kvinner faller gjennom dette gulvet. Det er bare ta en titt på krisesentertilbudet til menn kontra kvinner så ser man hvorfor.... Kvinner blir tatt vare på fra krybbe til død, betalt hovedsakelig av menn, og på bekostning av menn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå