Dennisfitness Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Hei. Dette er seriøst ment for min del! Så selv om andre mener jeg burde være fornøyd så er jeg altså ikke det. Jeg har trent i sikkert 8-9 år. Veldig mye av og på trening. Har selvfølgelig blitt større enn hva jeg var tidligere. Men føler jeg stå fast og føler jeg aldri blir egentlig fornøyd med størrelse og hvordan jeg er «formet» Her er målene mine. 191høy Veier 90kg 25år Flex Venstre arm 40 Felx Høyre arm 40 Flex strakVendte lår 57 Flex strak Høyre lår58 Hofte 90 Bryst 106 Spørsmål mitt er egentlig om jeg er veldig blindet over de store typene på treningssenteret som får alt til å se mindre ut eller er jeg så liten og tynn som jeg tror. Hva mener dere jeg kunne jobbet mer med? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Ser nå ganske atletisk ut. Litt vanskelig å inspisere lats'a på det bildet, på grunn av vinkelen du står, men der har du ihvertfall en muskelgruppe som gir inntrykk av at en er stor. Så det er bare å gunne på med wide grip-pullups om du velger å trene lats Flotte med det er at du får trent skuldre og armer i samme slengen. Lenke til kommentar
Dennisfitness Skrevet 18. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2018 Sånn ser det mer ut med full fleks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå