missi Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Nei nei nei nei nei... Nei! Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Når den tid kommer; hvordan skal man be sjåføren om å slå av en slik lyd uten at det blir sett på som en fornærmelse? Lenke til kommentar
uname -i Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 (endret) Sier ganske mye om hvor bra Jaguaren er når det eneste man finner på å kritisere er en lyd man kan slå av. Endret 18. juni 2018 av uname -l 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Sier ganske mye om hvor bra Jaguaren er når det eneste man finner på å kritisere er en lyd man kan slå av. Tror ikke du finner en eneste person som sier det er det eneste man finner å kritisere på bilen, så den må du lengre ut på landet med. Og så er du i en tråd som eksklusivt handler om lyden i bilen. 1 Lenke til kommentar
Sondre Jacobsen Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Gudhjelpe, dette er jo definisjonen av ordet "patetisk" Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Sier ganske mye om hvor bra Jaguaren er når det eneste man finner på å kritisere er en lyd man kan slå av. Ja, litt tullete artikkel. Hadde selvfølgelig vært noe helt annet om lyden ikke lot seg skru av. Lenke til kommentar
Jan Olsen Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Trist at EU pålegger kunstig støy (gjelder riktignok ikke denne artikkelen). Neste blir vel å pålegge alle syklister konstant bakgrunnsstøy :-) 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 (endret) Trist at EU pålegger kunstig støy (gjelder riktignok ikke denne artikkelen). Neste blir vel å pålegge alle syklister konstant bakgrunnsstøy :-) Hvorfor er det trist? EL-biler har samme trussel som personbiler men i bymiljø, under en viss hastighet, er de ufattelig stille. Det er veldig forståelig at de har en liten lyd. Jeg har personlig blitt overrasket over å ha blokkert veien for en el-bil flere ganger, kun fordi jeg ikke hørte at den kom kjørende. Og jeg har ikke engang dårlig hørsel. For de med dårlig syn og/eller hørsel er det enda verre. Endret 19. juni 2018 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Jeg har personlig blitt overrasket over å ha blokkert veien for en el-bil flere ganger, kun fordi jeg ikke hørte at den kom kjørende. Og jeg har ikke engang dårlig hørsel. For de med dårlig syn og/eller hørsel er det enda verre. Aldri opplevd, faktisk. Det må i så fall være i sterkt trafikkerte strøk. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Aldri opplevd, faktisk. Det må i så fall være i sterkt trafikkerte strøk. Er snakk om Oslo for min del. Går man i en sidegate så kan det plutselig være en el-bil rullende som man ikke hører. Et lite sus i stedet for motorlyden er nok til at man trenes opp til å høre etter det. Akkurat som man på veien trenes opp til å se etter billys. Selv i dagslys hjelper det å ha på kjørelys da det er et signal hjernen har lært seg å lytte etter. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 fysj for en lyd. Fremtiden blir kjip på racerbaner hvis det er elbiler der Fremtiden? Formel E driver nå om dagen og viser fram Gen 2 biler... Og her med ingen ringere enn Nico Rosberg bak rattet. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Elbil er fremtiden, ingen gidder å kjøre med hjelp av dinosaurer lengre 2 Lenke til kommentar
missi Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Hvorfor er det trist? EL-biler har samme trussel som personbiler men i bymiljø, under en viss hastighet, er de ufattelig stille. Det er veldig forståelig at de har en liten lyd. Jeg har personlig blitt overrasket over å ha blokkert veien for en el-bil flere ganger, kun fordi jeg ikke hørte at den kom kjørende. Og jeg har ikke engang dårlig hørsel. For de med dårlig syn og/eller hørsel er det enda verre. Fordi støy feil løsning. Rett løsning er å bygge inn teknologi som hindrer bilen i å kjøre på noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå