Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skremte bort drømmemannen min. Jeg er så nedfor og lei meg HJELP

Anbefalte innlegg

Jeg har møtt drømmemannen min for en måned siden. Vi har vært på date en gang. Kjemien mellom oss var perfekt. Han hadde samme mål i livet som meg. Begge oss var veldig glad i barn og familieliv og vi var veldig enige. Da har jeg gjort min Største feil i hele livet mitt??? Jeg presenterte meg selv en feil person. Noen som jeg ikke er. Han ville ha en dame som er glad i naturen og sporty. Jeg er utrolig glad i naturen og spory, men jeg ble oppfatten som at jeg ikke liker naturen, og ikke er en sporty dame. Han var interessert og skuffet. Vi hadde telefonsamtaler og søte meldinger i to uker etter daten. Kontakten ble mindre og mindre. Nå har vi null kontakt. Jeg er 100% sikker at dette er grunnen. Jeg angrer så så så mye, hver dag???? Jeg møtt han midt i eksamensperiod og hadde eksmensangst.??? Kanskje det var pga eksamensangst????? Hjelp meg pleaasee!

Vi er venner på snap. Jeg tenkte å legge ut mye snapstories i naturen og litt aktiviteter. Han sjekker ikke snappen hver dag. så vet ikke om dette kommer til å funke eller ikke.

Jeg er så nedfor og lei meg hele tiden. HJELP MEG. Vet ikke hva skal jeg gjøre? Jeg vil skrive en melding til han men hva skal jeg skrive????? Jeg setter stor på alle kommentarene dine.

Fra en trist jente

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skriv en melding til han, hvor du skriver omtrent det du skriver i innlegget din her ^^ Vær ærlig. Da har du gjort det riktige overfor deg selv. Hvis det da går galt, så har du lært noe om deg selv også. Men det kan jo gå bra også! Ikke begynn å legge ut ting for -hans- del, gjør det for -din egen- del. Hvis du har tenkt deg ut på tur uansett, be han bli med.

Lenke til kommentar

Kom deg videre i livet. Allerede på første date var du falsk og presenterte deg som noen du ikke er. Veldig få menn synes det er attraktivt med kvinner som er falske. Så kom deg videre i livet, og bruk tid på å øve på å ikke være falsk. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...