Fenrisúlfr Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 Heisann, hvordan er det å ta eu kontroll på en bil som er utenfor fristen? Jeg vurderer å kjøpe en bil, men fristen for eu kontrollen gikk ut for 2 måneder siden. Bilen er ikke avskiltet, og den blir ikke kjørt før eu er på plass. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 Da er den vel begjært avskiltet. Men er bare å ta eu så ordner det seg. Var i hvertfall sånn når jeg glemte det for noen år siden. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 Stemmer, det ligger begjæring om avskilting på kjøretøyet. Bestill time og om du er så uheldig å bli stoppet på vei til timen så er de fleste forståelsesfulle nok til å la deg kjøre dit. Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 14. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2018 Evt kan jeg legge skiltene inne i bilen, eller ta de med meg fram til jeg skal kjøre bort til et verksted. takk for svar Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Ingen problem, akkurat godkjent min S14a som skulle vært igjennom innen Oktober i 2017. Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 18. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2018 Prima. Satser på å få den godkjent før måned slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå