V3r0n1c4 Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 Vi har samboerkontrakt som sier 50/50 for betaling av huslån. Han står som eier.Første 2 åra betalte jeg kun en liten leie, men uten kontrakt. Nå som jeg ikke ønsker å være her, bo her mer, er jeg så usikker på hvordan man kan løse det økonomisk. Huset vil helt sikkert bli solgt i tap pga råte og dårlige tilstander, som bare har blitt verre etter vi flyttet hit. Tror ikke han klarer å stå med det alene, ikke jeg heller. Jeg ønsker å flytte ut så fort som mulig, så jeg kan starte på et nytt kapittel i livet mitt. Jeg klarer ikke stole på han, og løftene han gir meg betyr ingenting. Har vært gjennom det her for mange ganger nå. Er det eneste å gjøre, å sette hus for salg? Han noen vært gjennom dette tidligere, og kan gi meg noen gode råd? Lenke til kommentar
Neewk Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Han kan enten kjøpe deg ut eller dere kan selge med tap - Er dessverre ingen magisk løsning her. Tips før dere selger for å unngå stort tap er jo å fikse opp i de "dårlige tilstandene" så langt det lar seg gjøre før salg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå