hermosa Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 (endret) På et seriøst datingforum har jeg en ganske fyldig, beskrivende profiltekst og noen få bilder av meg selv. Idag fikk jeg en melding fra en mann som tydeligvis bare leser det han ønsker å lese. Et lite utdrag fra min tekst på slutten: ... Jeg kan være den som virkelig "slår ut håret" i festlig lag. Men like gjerne ønsker jeg den gode, dype samtalen og samværet med en partner. Sensualitet og erotikk betyr mye for meg i et seriøst forhold.For ordens skyld, jeg er ikke interessert i å svare på meldinger og vink fra noen som ikke har bilde, eller ingen eller minimal tekst i sin profil. Gifte og samboende menn er også uaktuelt. En eventuell partner må heller ikke røyke eller bruke snus. Jeg søker:En mann som matcher meg biologisk og psykologisk. Felles interesser og verdier er plussfaktorer. Mitt ønske om et forhold er ikke primært at det trenger å være livsvarig, men at det er basert på tillit, troskap og ærlighet i kjærlighet den tiden det varer. Her er meldingen fra mannen: "Emne:hei så flott du er,, kanskje en liten deilig flørt med en snill sprek mann,,mm,og du, jeg vet og behandle en flott dame som du,,mm,,digg,,spennende ..." -------------------------------------------------------- Jeg blir skuffet, jeg. Rapporter Ignorer Endret 14. juni 2018 av Hermosa Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 Høres ut som en som kaster et vidt nett og satser på å få fisk på den måten. Typisk copy/paste-melding han sikkert sender ut til 100 stykker om gangen uten å lese profilen. Ikke et ukjent fenomen. 2 Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 "Seriøst" datingforum er ikke en ting. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 Høres ut som en som kaster et vidt nett og satser på å få fisk på den måten. Typisk copy/paste-melding han sikkert sender ut til 100 stykker om gangen uten å lese profilen. Ikke et ukjent fenomen. Maksimum profitt for minimum innsats. Taktikken er flott, med mindre du bor på et lite sted. Lenke til kommentar
afterall Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Stående applaus for den meldingen hans, altså. Men av ren nysgjerrighet, hva legger du egentlig i at noen skal matche deg 'biologisk'? 1 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Stående applaus for den meldingen hans, altså. Men av ren nysgjerrighet, hva legger du egentlig i at noen skal matche deg 'biologisk'? Sorry... Jeg hadde ikke noe valg.. 4 Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Uff, du aner ikke hvor mange korte og teite mld jeg også har fått opp igjennom på diverse datingsider. Og da har jeg som du skrevet en utfyllende og interessant tekst om meg selv og hva jeg har søkt.. fått mye svada og typisk «kjedemld». Da er det bare ting å tenke: Fuck off. Men sååå vettu, dukket det opp en mann som tok seg tid til å skrive en personlig og fin tekst om seg selv. Det finnes oppegående individer også, bare litt langt imellom de, er min date på nett-erfaring. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Høres ut som en som kaster et vidt nett og satser på å få fisk på den måten. Typisk copy/paste-melding han sikkert sender ut til 100 stykker om gangen uten å lese profilen. Ikke et ukjent fenomen. Dette er en uting som er negativt for alle parter. Og jeg kan godt forstå hvorfor det er slik. Jeg har mer eller mindre gitt opp nettdating på grunn av slikt. Det spiller ingen rolle hva man skriver, sjansen for at det overhodet blir lest er mikroskopisk liten. Én enkelt melding er en pølse i slaktertida; de fleste meldinger til kvinner forblir ulest. Da jeg drev aktivt og søkte på nett etter partner, brukte jeg tid på hver melding. Hadde utfylt profil, skrev personlige meldinger som tok opp ting fra hennes profil, etc… Jeg fikk nesten aldri svar en gang. Så rent effektivitetsmessig er det høyt meldingsvolum som gjelder. I stedet for å legge tid ned i 10 personlige meldinger som aldri blir lest, send heller 100 copy/paste meldinger – kanskje 10 av dem blir lest, og 1 eller 2 resulterer i svar. Det suger, men sånn er nettdating. Anonymous poster hash: bb42b...b6a 4 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Det spiller liksom ikke noen rolle hvilken av de hundre kvinnene som biter på, så lenge det er noen? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 Jeg trur helt ærlig at veldig mange driter i hva som står i profilen, om de i det hele tatt leser den. Jeg går utelukkende etter utseende. Hva folk skriver i profilen sin stemmer sjeldent med virkeligheten, og det er vanskelig å bedømme noen ute i fra det. Man må nesten bare bli kjent med personen for å finne ut av det. Jeg vil selvsagt ha noen som har et vakkert utseende og en vakker personlighet. Går jeg etter de som er pene så er jeg i hvert fall 50% på vei. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Det finnes menn som bare er inne på slike sider for å få seg et ligg, og er ikke ute etter et seriøst forhold. Dette er en av dem. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Det spiller liksom ikke noen rolle hvilken av de hundre kvinnene som biter på, så lenge det er noen? Stemmer. Samliv og forhold er et "numbers game" – jo flere man eksponeres for, jo større er sjansen for å finne en match. Det gjelder enten du er ute etter et kjapt ligg eller om du er ute etter et dypere, mer varig forhold. Sjansen for at én enkelt dame du ser deg ut i kikkerten overhodet er interessert i å vite at du eksisterer er mikroskopisk. Så du bør lete frem så mange kvinner som overhodet mulig som passer med det du er ute etter, og prøve å få kontakt. Alternativt kan du drite i nettdating og heller satse på å møte kvinner i hverdagen, på fritidsaktiviteter, i vennekretsen, etc… Da slipper du i større grad å måtte konkurrere med horder av meldinger i kvinners innbokser. Anonymous poster hash: bb42b...b6a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå