Niklasp Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 Ute etter en oppgradering i stua før VM? Her er oversikten du trenger Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 (endret) Var det ikke akkurat masse prat om at ingen i Norge kom til å vise VM i mer enn 720p? Litt rart med 4K TV som anbefalt da. EDIT: Tek har selv en artikkel om dette. I Norge vil du imidlertid måtte ta til takke med 720P, både via dekoderen og på nett-tv. HDR må du også se langt etter. Endret 14. juni 2018 av Bjoolz 1 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Rart de ikke kan produsere 4 k tv programmer ser ut som det sitter langt inne den dag i dag , NRK klager på at de ikke har utstyr til slikt og at det er for dyrt også å lage 4k/ hdr sendinger, det ser ut som bare noen fåtall av serier osv på Netflix og Amazon Prime som er tilgjenglig på disse formaten i dag, men en 4k tv er alikevel bedre på bilder osv en en standar tv også på 720 kvalitet sendinger mener jeg. Dette sier jeg fordi jeg er både 4k tv og en vanlig tv og jeg ser en del forskjell på disse sendingene bedre lys osv på 4 k tv'n. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå