Arodem Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 Og Netflix skal lage et TV-show basert på Minecraft: Story Mode.Telltale skal lage et Stranger Things-spill Lenke til kommentar
Elgen-Hansi Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 Hadde det ikke vært Telltale det var snakk om så hadde jeg vært superbegeistret. Men en Walking Dead reskin til Stranger Things universet klarer jeg meg fint uten... 2 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 (endret) Hvor store deler av kultursfæren skal Telltale besudle med ikke-spillene sine før det er nok? Hva blir det neste? Telltale gjør Sopranos? Endret 14. juni 2018 av Isbilen 2 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 Hadde det ikke vært Telltale det var snakk om så hadde jeg vært superbegeistret. Men en Walking Dead reskin til Stranger Things universet klarer jeg meg fint uten... Veldig enig Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 Bruker vel samme motoren også som alle de andre spillene. Prøvde walking dead når det var nyt ikke noe for meg. Lenke til kommentar
Haakond_InnleggNO Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Jeg ser de fleste her ikke liker Telltale sine spill, men jeg gleder meg! Holder på med sesong 1 av Minecraft: Story Mode, og synes det er kjempegøy. Likte godt Batman og Walking Dead også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå