Gå til innhold

Grøss - ny windows oppdatering er innlastet og ber om omstart

G

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det gikk relativt greit, tror jeg. Men, det kom en feilmeldingsmelding i det den reboot'et.

Også har jeg lagt merke til at Microsoft Edge ikke klarer å åpne PDF lengre. Jeg vet ikke om det er en gammel eller ny bug, men jeg føler at den er temmelig ny.

Edit:

Tror det med å ikke kunne åpne PDF, som er filknyttet i mot Edge har med at nettverkskabelen var dratt ut når jeg testet tidligere. Litt snålt at Edge ikke skal makte å åpne PDF lokalt på PC, når internett er avskåret. Andre mangler ved Edge er at Copy + Paste ikke fungerer sånn som på de fleste nettlesere. Ofte nok så mangler funksjonen. Bare innimellom så finnes den der.

Endret av G
Lenke til kommentar

Litt snålt at Edge ikke skal makte å åpne PDF lokalt på PC, når internett er avskåret. Andre mangler ved Edge er at Copy + Paste ikke fungerer sånn som på de fleste nettlesere. Ofte nok så mangler funksjonen. Bare innimellom så finnes den der.

Når vi først snakker om Edge: For meg er det et stort problem at den ikke tillater detaljert kontroll over cookies, hvilket er en av grunnene til at jeg bruker Firefox.

Ellers må jeg si at KB4284835 gikk helt fint for min del.

Men det er andre pussigheter. For noen dager siden hadde den glemt mitt passord. Men neste morgen husket den det igjen. Det er i det minste litt underholdning i disse sprellene, samt motivasjon til å undersøke alternativer til Windows.

Lenke til kommentar

Støttes..

Det er spesiellt treg opplevelse når det laster ned i skjul fra WU i bakgrunnen. Da går min PC litt i sirup. Det skulle strengt tatt ikke ha vært lov å gjøre en PC med slike specs. treg under bakgrunnsnedlasting av WU, pluss kanskje nå og da bakgrunnsskanning av Windows sitt antivirus (hver for seg eller samtidig).

Det burde ikke merkes noen få rykk og napp en gang med så heftig hardware. Ja, det er ikke det heftigste man får, men det er jammen meg ganske langt opp i hva hardware specs. var på bærbare PC-er for noen år siden.

Specs.:

16 Gig RAM
Intel i5-6200U (dette er en 2-kjernet Kaby Lake 2015)
64-bit Win10Pro
Samsung SSD lagring

Endret av G
Lenke til kommentar

Var mye mindre rot enn hva jeg fryktet. Kom en feilmelding om gudene vet hva ved omstart. Ellers har det vel ikke vært stort bry. Da har jeg pauset WU inntil videre for en periode. Disse oppdateringene er en risikosport, ihvertfall om en ikke lagrer og tar backup..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...