Orjanp Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 For de som bruker notepad er vel textpad enda bedre. Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 Det er ikek bare at koden blir uryddig, jeg har ihvertfall opplevd at DW ødelegger for noen av asp-scriptene mine.Deter mulig at det bare ere jeg som har helt mongo script, men jeg liker å ha litt kontroll med koden. I tilegg er det veldig mye lettere å redigere på koden hvis den er litt oversiktlig satt opp. Når du mener med at DW ødelegger coding din er fordi du ikke har haka på: Never rewrite code In files with Extensions : .as, .asp osv.. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 (endret) dreamwaver mx. - innebygd ftp Hmm.. det var ikke jeg klar over (har disabla Site funksjonen ) Men likevel.... liker bedre SmartFTP EDIT: Hva er det som er så bra med Mac som gjør at designere bruker det da? Endret 29. desember 2003 av SirIce Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 DreamWeaver MX - Bra code view.. (xhtml design kan du nesten bare glømme å bruke wysiwyg biten, absolute position og browser hacks liker ikke dwmx særlig godt.. ) - CSS støtten.. (selv om jeg helst skriver de for hånd..) - Files - biten.. - var litt lettere å lære seg html med den der.. dra litt her og trykke litt der og se i code-view hva som hadde skjedd.. - hatt mx siden tidlig beta.. digg det!! - koder cfm med dwmx.. og har ALDRI hatt problemet med at dwmx ødelegger koden min.. - code-biten i dwmx suger.. hehe (skal man kode cfm/php/asp/jsp koder man helst skjøl..) btw.. har faktisk kjøpt og betalt for dwmx'en min.. Notepad... - when everything else fails.. go notepad.. Frontpage.. - 1 ting.. FÅ SLÆPPE M$ frontpage.. hehe.. ang ryddig og riktig kode.. - browserkompatibilitet.. - utrolig mye lettere å gå over gammel og ny kode (både html og server-side) og redigere ting hvis man har det ryddig.. Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Bruker eclipse med en php-plugin for øyeblikket. Er første editoren (utenom ms notepad og textpad) jeg prøver, så hvor bra den er i forhold til andre vet jeg ikke... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Heilt enig med cfenzo. Folk som klager på å bruke WYSIWYG programmer kan vel likevel bruke DW vel? Code-view delen er heilt super! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Visual Studio .NET 2003...bruker det først og fremst fordi den er bra å kode asp.net med... men Dreamweawer MX er mye bedre på HTML da... Har vurdert mange ganger å gå (helt) over til Dreamweawer, men asp.net støtten er ikke fult så bra... Lenke til kommentar
patman81 Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Adobe GoLive kan også nevnes. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Bruker winsyntax. Har egentlig ikke helt peiling hvorfor, bare tilfeldig valg. Har code highlight for html, php og css, alt jeg egentlig trenger det, og du kan ha flere åpne filer samtidig. Lite enkelt og oversiktlig. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Dreamweaver 4 på jobb (får ikke lov til å oppgradere...) og Dreamweaver MX hjemme. Av samme grunner som nevnt opptil flere ganger i denne tråden. Når jeg bruker Linux (koder sjelden websider da, men det hender...) bruker jeg Quanta Plus, fordi den er enkel og oversiktelig å bruke og har project (samme som "site" i Dreamweaver) og FTP-funksjonalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå