mastiempo Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hva er ditt favorittverktøy til webkoding? Legg gjerne ved en begrunnelse og lenke til programmet. Personlig bruker jeg TextPad. Synes det er greit med litt farger for å skille tagger og for lettere å finne frem i koden. Dessuten har den et greit system for å ha flere filer åpne samtidig i det samme vinduet hvis dere skjønner hva jeg mener. Textpad download Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hadde vi ikke nettopp en poll på dette da? Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 yupp. Hadde det ja. Men bare for å svar: Notepad DanielP Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Bruker for det meste dreamweaver, går så masse fortere å mekke en layout der.. så er det en veldig kjekk code view i det også, retter småfeil du gjør og sånn Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Får vel henge meg på da; MS FrontPage 2002 Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 MPS PHP DESIGNER Det har sånn farge greier, flere filer funksjon, kode bibliotek (php og html), du ha snippets osv. BETSE PROG. JEG HAR BRUKT!!! LINK Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) dreamwaver mx. - innebygd ftp - hjelper deg med koder om du skriver selv (både html og php) - oversiktlig design view. - masse enkle og greie småfunksjoner. Endret 15. desember 2003 av Smidt Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Notepad. Det eneste som jeg kanskje kan trenge, er en bedre angrefunksjon. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 DW! Notepad har ingenting som dw ikke har, men DW har også MYE MYE mer (som du ikke trenger å bruke hvis du ikke vil) Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Notepad. Det eneste som jeg kanskje kan trenge, er en bedre angrefunksjon. Helt enig med deg der. Savner det ja. DanielP Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) selvfølgelig mener jeg ikke programmet MS Notepad når jeg sier notepad, men en oppgradert klone med bedre funksjoner - context. Savner faktisk en bedre angrefunksjon der og Mikke: hvis man er så 1337 at man kun trenger notepad ( ) så er det teit å betale masse penger/piratkopiere et tungt program man ikke tregner, Sammenligner det med å ha 4GB ram på en surfemaskin Endret 15. desember 2003 av enden Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Mikke: hvis man er så 1337 at man kun trenger notepad ( ) så er det teit å betale masse penger/piratkopiere et tungt program man ikke tregner, Sammenligner det med å ha 4GB ram på en surfemaskin Noen av oss har ikke like god tid som andre... Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Du skal vel ikke snakke så høyt om god tid Mr. alltid på topp10 lista Neida, smak og behag. noen av oss har en syk trang til å ha full kontroll over koden Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 litt enig med enden. Dreamweaver er et bra program som jeg bruker masse, men noe av kodinga kan bli helt mongo. Jeg sier at dreamweaver er fint til å lage utgangspunktet og designet i, og så forsetter jeg med notepad, eller noe lignende Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 litt enig med enden. Dreamweaver er et bra program som jeg bruker masse, men noe av kodinga kan bli helt mongo. Jeg sier at dreamweaver er fint til å lage utgangspunktet og designet i, og så forsetter jeg med notepad, eller noe lignende det er noke som heiter "Code view" i DW da, holder litt bedre styr på kodene dine der enn i notepad Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Egentlig så skjønner jeg dere ikke helt. Dere skal på død og liv ha et perfekt kode-oppsett, og bruker en hel del tid på dette. Jeg mener, så lenge siden virker til det den skal (browsere/oppløsning), så gir vel den besøkende en lang elg i hvordan koden ser ut, den besøkende ser jo ikke koden engang (så lenge du ikke heter enden, FuLu eller satyrium da). Koden som FP genererer er vel forsåvidt ganske uryddig, men jeg finner da lett frem for å endre noe om det skulle være nødvendig. Har _aldri_ hatt problemer med fp-generert kode i noen browsere eller annet, da er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Har _aldri_ hatt problemer med fp-generert kode i noen browsere eller annet, da er jeg fornøyd. Den kjøper jeg ikke helt, men ellers er jeg enig med deg. Det er som sagt bare noen av oss som har disse tvangstankene om riktig kode. Hvis jeg vinkler det litt anderledes så er det jævlig surt å prøve å hjelpe deg med noe da koden din ikke er lesbar :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå