Homballa Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 Hei. Noen som eier eller har erfaring med med Haman Kardon Onyx 3 bluetooth høytaller? Kjøpte denne for en tid tilbake, om må si at jeg ikke er noe videre imponert over lyden. Bra trøkk og bass, men lydbildet er helt ræva. Ser at høytalleren får OK kritikker rundtom. Bruker til daglig Chromecast audio ilag med den, men ahr også testet bluetooth. Eier også en UE BOOM 1.gen. Synes til tider at det spiller bedre, tross mangel på bass i forhold til HK Onyxèn. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Det er en bærbar Bluetooth høyttaler til ca 2k, det er vel begrenset man kan forvente av high fidelity? Lenke til kommentar
MrMidget Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Jeg benytter denne som lett party høyttaler på hyttta og eventuelt som høyttaler på badet.Til den bruken er den mer en god nok og gir god bass som da er viktig for en "party høyttaler" Jeg fikk den for 1kr via Telia sin kampanje. Hadde aldri kjøpt denne til full pris eller betalt noe over 1000kr for den, men den fungerer for sin bruk. Det har nok også en del å si hvilken enhet du spiller ifra da jeg merket stor forskjell på en eldre iPhone og min Samsung s8 når sanger ble avspilt. Lenke til kommentar
Homballa Skrevet 15. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2018 Det er en bærbar Bluetooth høyttaler til ca 2k, det er vel begrenset man kan forvente av high fidelity? Til sammenligning til min egen UE BOOM og min erfaring fra lyden til BOSE Soundlink så låter den dårlig. som forøvrig er billigere enn Harman sin. Vurderte faktisk å bytte den inn igjen, men ser at det slaget er tapt, da jeg kjøpte denne på Spaceworld Soundgarden, som gikk konkurs i disse dager. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 (endret) Hei. Noen som eier eller har erfaring med med Haman Kardon Onyx 3 bluetooth høytaller? Kjøpte denne for en tid tilbake, om må si at jeg ikke er noe videre imponert over lyden. Bra trøkk og bass, men lydbildet er helt ræva. Ser at høytalleren får OK kritikker rundtom. Bruker til daglig Chromecast audio ilag med den, men ahr også testet bluetooth. Eier også en UE BOOM 1.gen. Synes til tider at det spiller bedre, tross mangel på bass i forhold til HK Onyxèn. Jeg lånte en av en kamerat noen måneder... Likte ikke lyden, dårlig lydkvalitet. Skuffende har høyere forventninger av HK... Både JBL, Marshall og best er Audio Pro... disse er mye bedre. Marhall Kilburn og Audio Pro T3 synes jeg er best. Jeg tror de er ganske like iallefall forsterker messig, platform, men lydprosesseringen er forskjellig. Audio pro kan spille oppløst musikk av god kvalitet like bra som pop og rock. Det er en allrounder. Marshall er rå på pop og rockemusikk og er alt det HK skulle vært... Da de er i samme sjangergate. Endret 16. juni 2018 av Gouldfan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå