Torstein Norum Bugge Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 ...og det trenger ikke å bli spesielt dyrt heller!GUIDE: Nødlader Sommerferie? Dette er nødladerne vi anbefaler å ta med Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 Kan man bruke disse når man kun vil lade mobilen også? eller må det være ein nødsitvasjon før disse kan taes i bruk? 1 Lenke til kommentar
Hotwire720 Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 Kan man bruke disse når man kun vil lade mobilen også? eller må det være ein nødsitvasjon før disse kan taes i bruk? Kun til nødbruk men siden vi stort sett kun har ilands problemer, er vel å ikke komme på facebook nød nok. Så nøden her er elektrisk utstyr uten nok strøm. Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 Clas Olsen så ikke så ille ut.. Så lenge usb-c koblingen til telefonen duger så.. Kansje ikke noe pokemon go hunting lenger men. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 Ingressen: Ingen koster mer enn 300 kr ... To første inkl. testvinner, dukker opp i prisjakt for 350 x) 1 Lenke til kommentar
Petter E Hansen Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 hadde dette vært batterier på en elbiler så hadde det vært en katastrofe, at man på de beste bilene kun får 69% av oppgitt kjørelengde. Jeg syns det er svindel å oppgi en viss mengde strøm som ikke er reelt uansett hvilken grunn det måtte være, klarer den ikke å lade det som blir lovet så er det lureri. 2 Lenke til kommentar
Niklasp Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 Ingressen: Ingen koster mer enn 300 kr ... To første inkl. testvinner, dukker opp i prisjakt for 350 x) Haha, de koster under 300 kroner *uten* frakt! Men enig i at det kan være forvirrende. Fikser - Niklas Lenke til kommentar
-3Q14MP28 Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 Har en powerbank kjøpt hos MyTrendyPhone - Den heter FOREVER TB-020 POWERBANK - 20 000 MAH Har hatt den i ca 2 år nå. Den beste sålangt :-) Lader den raskt opp mobil kan anbefales - koster nå kr.337 på MTP Lenke til kommentar
Rockhunt666 Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 Bør ikke vinnerne av testen få på logo? vanskelig å se hvem som faktisk har vunnet testen. Lenke til kommentar
malcite Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 Dårlig erfaring med TP-link sine batteribanker. Hatt en av de (inen av de overnevnte) som kosta den gang rundt 400kr. Nok til å lade opp min Sony Z5 Premium 3 ganger i utgangspunktet, mnen den streika etter ca 2år. Ikke noe ekstrem bruk, ikke overlading eller noe, kun USB portene som streiket. 1 Lenke til kommentar
malcite Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 Bør ikke vinnerne av testen få på logo? vanskelig å se hvem som faktisk har vunnet testen. Kanskje ingen av de er så gode at de fortjener det Lenke til kommentar
G Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 Er det ok å ta de med seg inne i kabinen når man reiser til utlandet i sommerferien på flyturen? Lenke til kommentar
Casualty Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 Skulle gjerne sett en slik test av reiseladere for lengre reiser, slik som til Australia, Mexico etc, der man reiser noen døgn, og trenger strøm til telefon, headset o.l. Lenke til kommentar
jeppep Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 Ikke testet disse? https://rescuejuice.com/shop/rescuejuice-v4-3500mah/ 2.4A og mye mindre enn de dere beskriver i testen deres. Ikke minst Norsk foretak! Lenke til kommentar
joerlend Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 Jeg har en sånn 20Ah Clas Ohlson som jeg har brukt et år eller to og er veldig fornøyd med det. Men jeg begriper ikke hvorfor det kalles nødlader. Jeg pleier bare å kalle det batteri. Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 (endret) Kanskje se at på Ebay for du de fleste ganske billgt de på 20 000 mAh som er å foretrekke, mindre ladere er bortkasta! Har hatt en Xiaomi Power Bank i 2 år nå og den kosta 150 kr og virker helt perfekt på campingturer osv https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=20+000+MAH+charger+xiomi&_sacat=0&LH_TitleDesc=0&_osacat=0&_odkw=+kymco+mxu+400&LH_TitleDesc=0 Endret 15. juni 2018 av Tåka Lenke til kommentar
Fridtjof Eilertsen Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Her har dere tatt en undersøkelse av rimelige ladere. Men hva medå sammenligne opp mot eksempelvis RescueJuice sin lader. Koster mer, men de har billig bytteopplegg mange steder i hele Norden (restauranter, barer etc.) Og med dem får du alltid fulladet batteribank med deg på tur. Har en glemt å lade batteribanken er ikke dette et problem lenger. Sjekk ut! Lenke til kommentar
unik42 Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 (endret) Noen som har tips til "nødlader" som du slipper å skru på? Altså, uten en på-knapp for å starte ladingen. Jeg har en ryggsekk med innebygget ladekabel, og det er litt irriterende å måtte ta av sekken, åpne den, skru på lading, lukke igjen og ta på sekken igjen. Edit: "nødlager" :-P Endret 18. juni 2018 av unik42 Lenke til kommentar
Ramarama Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Noen som har tips til "nødlager" som du slipper å skru på? Altså, uten en på-knapp for å starte ladingen. Jeg har en ryggsekk med innebygget ladekabel, og det er litt irriterende å måtte ta av sekken, åpne den, skru på lading, lukke igjen og ta på sekken igjen. Har brukt Clas Ohlson laderen beskrevet her i ca 2 mndr. Meget godt fornøyd. Greit kompromiss mellom kapasitet og bulk. Har bare ladet via USB-A til USB-C kabel (medfølger) og via USB-A til micro USB kabel (medfølger ikke). For begge disse starter ladingen umiddelbart i det kabelen plugges i, og det er ikke nødvendig å starte via knapp. Kanskje er det annerledes ved bruk av USB-C til USB-C kabel, men det har ikke jeg forsøkt. 1 Lenke til kommentar
teitur Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 Noen som har tips til "nødlager" som du slipper å skru på? Altså, uten en på-knapp for å starte ladingen. Jeg har en ryggsekk med innebygget ladekabel, og det er litt irriterende å måtte ta av sekken, åpne den, skru på lading, lukke igjen og ta på sekken igjen.Jeg trodde det var slik se fleste fungerer. Jeg har hatt minst to forskjellige runde med et 18650-batteri inni, en generisk kinavariant på 10400mAh og tre forskjellige fra Xiaomi på hhv 5000,10000 og 20000mAh. Alle disse har startet lading så fort noe plugges inn. Det eneste jeg kommer på som krever at man trykker på en knapp er små enheter med lav ladestrøm, f.eks BT-headset og treningsarmbånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå