Gå til innhold

Spill i bin/cue format

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rent teknisk er vel ikke image filer ulovlige..? Inntill det motsatte er bevist er vel folk uskyldige synes nå jeg. Kan jo tenkes det er et gratis spill f.eks...

I så fall er det bare å [fjernet av moderator]

Abrarabarbra Svim sala trim så har du en CD det går ann å bruke.

Lenke til kommentar

jepp [fjernet av moderator] tar bin/cue filer

og programmet zeph referer til heter [fjernet av moderator], og gjør det mulig å opprette virtuelle CD romm'er på maskinen din, som leser filene direkte, sånn at du slipper å brenne dem

men husk at wares/pirat er fyfy, så hvis det ikke er en gratis versjon av ett spill (som. f.eks. AO, elns) så kommer onkel moderator og gir deg juleferie! og det blir ingen pakker på deg i år!

Lenke til kommentar

Image er utrolig kjekt, ja... Hater å finne fram cd'n når jeg skal spille, så jeg har heller kjøpt stor HD, og legger inn image av CD'ne mine... (det er lov så lenge man har orginalen, ikke sant?)

Noen som kan si litt om lovgivning ang. det der? Jeg er nemlig ikke så sikker selv...

Lenke til kommentar
Image er utrolig kjekt, ja... Hater å finne fram cd'n når jeg skal spille, så jeg har heller kjøpt stor HD, og legger inn image av CD'ne mine... (det er lov så lenge man har orginalen, ikke sant?)

Noen som kan si litt om lovgivning ang. det der? Jeg er nemlig ikke så sikker selv...

Varierer fra land til land. Mange steder er en personlig backup fullt lovlig, så lenge denne ikke distribueres. Kanskje litt rart å backe en CD opp på HDen, men uansett.

Jeg har HDen full av musikk cder og spill-cder. Gidder ikke styre med den der skuffe-tingen, kan ikke Sony slippe Babylon 5 krystaller snart? :p

Lenke til kommentar

Er også sett meg lei av å kontinuelig bytte cd-er, men er redd for at jeg får problemer med å patche det eller spille via internett

Fungerer det derfor å spille online når du har lagret spillet med image? Eller er det som med cracks at spillet ikke vil fungere.

Går det greit å patche spillet når du bruker image?

Endret av Zlash
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...