Kentå Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Fikk ett spill av en kamerat, men filene kome i bin og cue format. Hvordan får jeg installert dette spillet ?? Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Får ikke hjelp til det her. Dette er et ikke-warez forum. Les retningslinjene. Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Rent teknisk er vel ikke image filer ulovlige..? Inntill det motsatte er bevist er vel folk uskyldige synes nå jeg. Kan jo tenkes det er et gratis spill f.eks... I så fall er det bare å [fjernet av moderator] Abrarabarbra Svim sala trim så har du en CD det går ann å bruke. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Han forteller ikkje kva spill det er eller omstendighetene, så eg svarer. Last ned [fjernet av moderator] Så opner du Cue fila med [fjernet av moderator] slik at du får tilgang til installasjonsfilene. Lenke til kommentar
SvUpP Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 [fjernet av moderator] tar ikke Bin/Cue (så vidt jeg vet). I windows vet jeg at [fjernet av moderator] tar dette. I linux er det [fjernet av moderator] Et lite google søk gav meg denne siden: [fjernet av moderator] Mvh. S Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 jepp [fjernet av moderator] tar bin/cue filer og programmet zeph referer til heter [fjernet av moderator], og gjør det mulig å opprette virtuelle CD romm'er på maskinen din, som leser filene direkte, sånn at du slipper å brenne dem men husk at wares/pirat er fyfy, så hvis det ikke er en gratis versjon av ett spill (som. f.eks. AO, elns) så kommer onkel moderator og gir deg juleferie! og det blir ingen pakker på deg i år! Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 [fjernet av moderator] er tingen;) Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 [fjernet av moderator] er mye finere prog =) Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 [fjernet av moderator] äger Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) jupp, et enklere og bedere program enn [fjernet av moderator] finnes ikke. Endret 16. desember 2003 av TST Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Image er utrolig kjekt, ja... Hater å finne fram cd'n når jeg skal spille, så jeg har heller kjøpt stor HD, og legger inn image av CD'ne mine... (det er lov så lenge man har orginalen, ikke sant?) Noen som kan si litt om lovgivning ang. det der? Jeg er nemlig ikke så sikker selv... Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Image er utrolig kjekt, ja... Hater å finne fram cd'n når jeg skal spille, så jeg har heller kjøpt stor HD, og legger inn image av CD'ne mine... (det er lov så lenge man har orginalen, ikke sant?) Noen som kan si litt om lovgivning ang. det der? Jeg er nemlig ikke så sikker selv... Varierer fra land til land. Mange steder er en personlig backup fullt lovlig, så lenge denne ikke distribueres. Kanskje litt rart å backe en CD opp på HDen, men uansett. Jeg har HDen full av musikk cder og spill-cder. Gidder ikke styre med den der skuffe-tingen, kan ikke Sony slippe Babylon 5 krystaller snart? Lenke til kommentar
redflame Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) bruker [fjernet av moderator] jeg da er fornøyd med den!! Endret 16. desember 2003 av TST Lenke til kommentar
Kentå Skrevet 16. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2003 Heisann rommet. Prøvte dette, får opp meldingen "Invalid Disk". Så jeg fikk det nok ikke til. Kentå Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hva fikk du ikke til? Har kommet en del forskjellige forslag her... Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 (endret) Image er utrolig kjekt, ja... Hater å finne fram cd'n når jeg skal spille, så jeg har heller kjøpt stor HD, og legger inn image av CD'ne mine... (det er lov så lenge man har orginalen, ikke sant?) Noen som kan si litt om lovgivning ang. det der? Jeg er nemlig ikke så sikker selv... Er også sett meg lei av å kontinuelig bytte cd-er, men er redd for at jeg får problemer med å patche det eller spille via internett Fungerer det derfor å spille online når du har lagret spillet med image? Eller er det som med cracks at spillet ikke vil fungere. Går det greit å patche spillet når du bruker image? Endret 16. desember 2003 av Zlash Lenke til kommentar
TST Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Jon-d, MrLee, accce, Exeter, espen999, redflame, Spiffen, SvUpP og zeph får 1 advarsel hver etter å ha kommet med tips om hvordan trådstarter kan brenne sin innlysende piratkopi. Kentå får 1 måneds ferie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg