m20k Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 Her om dagen var jeg på Tinder-date, noe som er ganske nytt for meg. Møter sjeldent folk derfra. Det gikk greit, men merket at hun var veldig sjenert. Jeg var oftest den som styrte samtalen og spurte spørsmål. Hvis jeg ikke snakket, ble det som regel pinlige stillheter noe som gjorde at jeg måtte tenke ut hva jeg skulle si/spørre om. Er vandt med at samtalen flyter uten at man må tenke så mye over hva man skal snakke om. Vi har skrevet en del etter daten, og hun vil gjerne komme en tur til om ikke så alt for lenge. Det plager meg bare litt at hun var så innmari sjenert, men kan jo være det er fordi det var første gangen vi møttes? Og at hun åpner seg mer etterhvert? Har aldri datet sjenerte jenter før, så jeg lurer på om det er noen andre som har erfaringer med sjenerte jenter? Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 Det er et herk, men går som regel over. Din jobb er å få henne til å føle seg trygg. Hvis du etter noen uker med sengehygge ikke ser bedring, da har du med noe introvert å gjøre som muligens ikke bedrer seg. Da må du vurdere om dette er noe du kan leve med. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 Kan jo si for min egen del at jeg er en nokså sjenert gutt. Var selv på date her om dagen med ei jeg traff på nettet. vil si det gikk ganske så bra - selvom det i all hovedsak hun som stod for snakkingen, ble det overraskende nok ikke veldig mange "pinlige stillheter". Hjelper jo helt klart at man snakker litt på forhånd slik at man vet noen av hverandres interesser ol. Selvom jenta er sjenert, betyr det nok ikke at hun vil være stum for resten av livet. Samtalen flyter nok ganske så bra så fort dere blir litt kjent med hverandre Anonymous poster hash: a0671...398 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 Tålmodighet. Det er hva som kreves av sjenerte. De blir også trygge av at du utleverer deg selv. Grunnen til at de er så sjenerte er fordi de er redde for at du skal dømme dem. Hvis du klarer å komme med noen morsomme anekdoter fra ditt eget liv der du kommer noe komisk ut så kan du virke mindre høytidelig og mindre truende. Sjenerte mennesker tror ofte andre er bedre enn dem selv. Jeg preiker mye. Ofte for mye og må minne meg selv på å holde kjeft til tider så andre får muligheten til å komme til. Det positive med å preike mye er at det tar mye av presset av for de som er sjenerte. De sitter og ler og blir mer og mer avslappet hele tiden. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå