Fallingwater Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Apollox: Det fantes aldri et ordentlig Radeon 9600 Pro 256MB kort. Det du tenker på er sikkert "bastarden" fra PowerColor, det såkalt Pro EZ-kortet som hadde 400MHz minne. Enden: Poenget er at det er fint lite tester av Radeon 9600XT 256MB kort. Og drar du på sidene til produsentene så skal du være veldig heldig om det står noe om minnebrikkene i det hele tatt. Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) *syntes jeg skal få -10% advarsel da jeg rapporterte om hans sig * jasså så det er du som er tyster'n ja. skjønner egentlig ikke hvorfor de gidder og bry seg om det idet hele tatt. jeg hadde 14 linjer og ja hva så? hadde jeg skrevet en hel eller halv side, kan jeg godt forstå det. jaja noen mennesker skal jo altid finne noe og klage/pirke på. ganske irriterene må jeg si,! . har selv en nabo som er slik. han skal altid ut or pirke i andre saker og ting. han står hele tida og ser på folk, og ser etter om han kan finne noe og klage på! hater de typene der altså! Endret 15. desember 2003 av AMD_XP3000+ Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 *syntes jeg skal få -10% advarsel da jeg rapporterte om hans sig * jasså så det er du som er tyster'n ja. skjønner egentlig ikke hvorfor de gidder og bry seg om det idet hele tatt. jeg hadde 14 linjer og ja hva så? hadde jeg skrevet en hel eller halv side, kan jeg godt forstå det. jaja noen mennesker skal jo altid finne noe og klage/pirke på. ganske irriterene må jeg si,! . har selv en nabo som er slik. han skal altid ut or pirke i andre saker og ting. han står hele tida og ser på folk, og ser etter om han kan finne noe og klage på! hater de typene der altså! Begrunnelse er gitt, og du kan velge å akseptere det eller å ikke være her. Ved å presse signaturen din til én linje mer enn det som ble nevnt så har du vist at du ønsker å provosere litt, og slikt gir deg ikke noe særlig ekstra goodwill... Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 *syntes jeg skal få -10% advarsel da jeg rapporterte om hans sig * Synes du heller skal få +10 % advarsel pga at du har 540 av litt over 600 poster i søppel Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) sånn nå har jeg fjerna hele shitten, er du førnøyd nå eller? Gidder ikke å diskutere mer om detta idiotiske temaet! Endret 15. desember 2003 av AMD_XP3000+ Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 nei vel, så det hadde ikke noe og si. da får jeg sette tilbake litt sig da... Lenke til kommentar
EC Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Grow up! Flytt HW-specs'en til det dertil tiltenkte feltet i stedet for å provosere unødvendig. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 off topic: noe av det jeg digger aller mest med det nye forumet er muligheten for å slå av sig og avatar, er såååååå mye smoothere å spane forumet nå. hva er egentlig minnehastighet osv på 9600xt 256 kortet ti lsapphire kontra vanlige 128 kort? har ikke funnet noe info hos sapphire om dette nemlig. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 nei vel, så det hadde ikke noe og si. da får jeg sette tilbake litt sig da... "Sett tilbake" noe interessant i siggen din da i det minste, og ikke bruke fem linjer med unødvendig innhold Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Bortkasta tid. Å putte 256mb ram på 9600 og 9200 kort er et reint salgstriks, kjører du så tunge spill at du trenger så mykje ram på dei korta, så vil det uansett vere ganske gale med FPS'en... Har hittil opplevd _ett_ spilll som vil ha meir enn 128mb ram på skjermkortet, Max Payne 2. 1600x1200, alle detaljer på fullt og 6xFSAA og anisotropic filtering... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg har leta etter noen 9800 SE tester på nett, men fant ingen... noen her som vet hvordan det yter opp mot 9600XT ? Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Å putte 256mb ram på 9600 og 9200 kort er et reint salgstriks, kjører du så tunge spill at du trenger så mykje ram på dei korta, så vil det uansett vere ganske gale med FPS'en... Så absolutt Lenke til kommentar
BaLtOo. Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Hva er poenget med å kjøpe et grafikk kort i dag med 256 mb ram i dag ? Før et behov for så mye kommer, vil jo hele pc'n være byttet ut Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 *syntes jeg skal få -10% advarsel da jeg rapporterte om hans sig * jasså så det er du som er tyster'n ja. skjønner egentlig ikke hvorfor de gidder og bry seg om det idet hele tatt. jeg hadde 14 linjer og ja hva så? hadde jeg skrevet en hel eller halv side, kan jeg godt forstå det. jaja noen mennesker skal jo altid finne noe og klage/pirke på. ganske irriterene må jeg si,! . har selv en nabo som er slik. han skal altid ut or pirke i andre saker og ting. han står hele tida og ser på folk, og ser etter om han kan finne noe og klage på! hater de typene der altså! Når du gir fa*en i rettningslinjene så får du regne med å få litt pepper, når du i tillegg er frekk med de som skal holde orden her så fortjener du en pause imo. I pausen så kan du feks. lese litt i rettningslinjene/nettiquetten: Vær forsiktig med overdreven bruk av smileys Mange smileys motvirker meningen med smileys. Om du bruker smileys svært ofte, er det ikke sikkert at folk forstår når du slår en spøk, eller skjønner når du er seriøs. Smileys brukes når du spøker, eller når du skal vise at du ler av noe. Aldri bruk 2 smileys etter hverandre. Ikke bruk smileys etter hver setning. Se også: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå