Gå til innhold

Det er så forbaska mye diskosjon om disse!

Anbefalte innlegg

Apollox: Det fantes aldri et ordentlig Radeon 9600 Pro 256MB kort. Det du tenker på er sikkert "bastarden" fra PowerColor, det såkalt Pro EZ-kortet som hadde 400MHz minne.

Enden: Poenget er at det er fint lite tester av Radeon 9600XT 256MB kort. Og drar du på sidene til produsentene så skal du være veldig heldig om det står noe om minnebrikkene i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*syntes jeg skal få -10% advarsel da jeg rapporterte om hans sig :p*

jasså så det er du som er tyster'n ja. :thumbdown: skjønner egentlig ikke hvorfor de gidder og bry seg om det idet hele tatt. jeg hadde 14 linjer og ja hva så? hadde jeg skrevet en hel eller halv side, kan jeg godt forstå det. jaja

noen mennesker skal jo altid finne noe og klage/pirke på. ganske irriterene må jeg si,! :mad: . har selv en nabo som er slik. han skal altid ut or pirke i andre saker og ting. han står hele tida og ser på folk, og ser etter om han kan finne noe og klage på! hater de typene der altså! :mad::mad:

Endret av AMD_XP3000+
Lenke til kommentar

jasså så det er du som er tyster'n ja. :thumbdown: skjønner egentlig ikke hvorfor de gidder og bry seg om det idet hele tatt. jeg hadde 14 linjer og ja hva så? hadde jeg skrevet en hel eller halv side, kan jeg godt forstå det. jaja

noen mennesker skal jo altid finne noe og klage/pirke på. ganske irriterene må jeg si,! :mad: . har selv en nabo som er slik. han skal altid ut or pirke i andre saker og ting. han står hele tida og ser på folk, og ser etter om han kan finne noe og klage på! hater de typene der altså! :mad::mad:

Begrunnelse er gitt, og du kan velge å akseptere det eller å ikke være her. Ved å presse signaturen din til én linje mer enn det som ble nevnt så har du vist at du ønsker å provosere litt, og slikt gir deg ikke noe særlig ekstra goodwill...

Lenke til kommentar

off topic: noe av det jeg digger aller mest med det nye forumet er muligheten for å slå

av sig og avatar, er såååååå mye smoothere å spane forumet nå.

hva er egentlig minnehastighet osv på 9600xt 256 kortet ti lsapphire kontra vanlige 128 kort? har ikke funnet noe info hos sapphire om dette nemlig.

Lenke til kommentar

Bortkasta tid.

Å putte 256mb ram på 9600 og 9200 kort er et reint salgstriks, kjører du så tunge spill at du trenger så mykje ram på dei korta, så vil det uansett vere ganske gale med FPS'en...

Har hittil opplevd _ett_ spilll som vil ha meir enn 128mb ram på skjermkortet, Max Payne 2. 1600x1200, alle detaljer på fullt og 6xFSAA og anisotropic filtering...

Lenke til kommentar

Når du gir fa*en i rettningslinjene så får du regne med å få litt pepper, når du i tillegg er frekk med de som skal holde orden her så fortjener du en pause imo.

I pausen så kan du feks. lese litt i rettningslinjene/nettiquetten:

Vær forsiktig med overdreven bruk av smileys

Mange smileys motvirker meningen med smileys. Om du bruker smileys svært ofte,

er det ikke sikkert at folk forstår når du slår en spøk, eller skjønner når du er seriøs.

Smileys brukes når du spøker, eller når du skal vise at du ler av noe. Aldri

bruk 2 smileys etter hverandre. Ikke bruk smileys etter hver setning. Se også:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...