Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tips til ting å overraske dama med? BDSM


Anbefalte innlegg

BDSM-tråden virker død...

 

Dama liker å bli dratt med inn på rommet, bettet fast mens på armer og ben mens hun står imot med all makt og "banket" (forsiktig slag på lår/rumpe eller spanket hardt).

Hun sier jeg kan gjøre hva jeg vil og hun synes ikke grensene er nådd enda. Safeword er aldri blitt benyttet så langt...

 

Jeg er helt fersk så jeg er jo littegrann forsiktig.

Noen enkle triks jeg har er å holde for munnen hennes, lett choking, plutselig fingre henne i ræva osv.

Hun liker å føle at hun har NULL kontroll.

 

Noen som har kule ideer for overraske henne atter en gang? Begynner å gjøre det samme om igjen føler jeg...

Beskriv hvordan dere gjør det eller ville gjort det!

 

Anonymous poster hash: ca085...afc

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Moderatormelding

Der forsvant dessverre 4 innlegg. Vær snille å hold dere til tema, tullesvar, og diskusjoner rundt BDSM som omhandler psykologiske traumer, hører ikke hjemme i denne tråden.

BDSM er en av verdens vanligste fetish, spekuleringer om TS eller kjæresten hans psykiske tilstander skal ikke diskuteres.
Tilbakemeldinger tas på PM eller i tilbakemeldinger-kategorien. Dette innlegget skal ikke kommenteres.

Endret av Uderzo
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du kan jo alltids fucke litt med hodet hennes. Få tak i gammeldagse barberblad av denne typen: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/411ntbJnz3L.jpg

Få hu til å stå opp mot veggen med hendene på veggen. Bonuspoeng om du har et par festepunkter å binde hendene hennes fast i. Vis henne barberbladet. Ta så på blinfold på henne og be henne stå veldig stille. Så legger du vekk barberbladet uten at hu får det med seg. Så tar du en knappenål og stryker over strupen hennes. I hodet hennes vil dette da være barberbladet og jeg kan love deg at hu står helt stille.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du kan jo spørre om det er noe hun vil du skal gjøre! :)

 

Evt prøve Sexionnaire. Du og dama plotter inn hva dere kunne tenkt dere å prøve hver for dere, også viser siden hva dere har til felles.

 

 

-------

 
 

Dette er jo bare et scenario jeg diktet opp i hode, den fysiske delen vil jo mest sannsynligvis spille seg ut litt forskjellig avhengig av hva dere gjør/hvor dere er.

 

 

Start dagen med å gi enkle komplimenter, "så fin du er i dag", "det er så mye jeg kunne tenkt meg å gjøre med deg nå", "kan ikke vente til jeg skal rive av deg klærne i kveld". Start med komplimenter, og bygg opp til hva du har tenkt å gjøre med henne. 

 

Er det en dag en av dere er på jobb/skole, send på sms.

 

Kos litt med henne i løpet av dagen. Du trenger ikke gjøre så stort ut av det. Stryk litt på lårene, kosing med puppene, pjusk. Ikke gå rett etter musa. Da kan det hende det bikker over.

 

Her er forspillet. Vent med å gjøre noe under klærne. Ert henne litt. Kyss henne der hun liker, halsen, ørene, la henne gjøre det med deg. Si hvor kåt du blir av hun. Si hva du skal gjøre med henne etterpå. Også stopper du. Ikke la henne få orgasme. Dette bestemmer du som den dominante. 

 

Prøv litt igjen, eller vent å se om hun kommer til deg. Klin litt, stryk på henne. Stopp etter litt.

 

Etter hvert kan du ta initiativ til å stryke hånda di nedi trusa hennes. Lek litt der nede, men ikke putt noe inn. Lek med klitten. Og stopp. 

 

 

Løft henne inn på rommet og bind henne helt fast med spredte ben, du skal ha enkel tilgang til det viktigste. Kos og lek med musa. Ikke la henne komme enda. Husk å be hun si ifra hvis hun er nær. Om hun kommer uten å få lov må det innebære straff. Spanking, pisking, overstimulering, eventuelt stoppe helt opp, og levne henne bundet en liten stund til du kommer tilbake.

 

Nå skal du tease henne, jo lengre jo morsommere. Bytt mellom å bruke fingre, tunge og vibrator. Få henne til å suge deg litt innimellom. Pirr med isbiter på nipplene, klitten, og putt dem inn i fitta. Fyll munnen hennes med noen og hvis dere ikke bruker gag.

 

Nå er egentlig valget ditt. Du kan tease henne helt til du vil la henne komme, du kan levne henne igjen uten orgasme og komme tilbake senere for å fortsette.

 

Når (eller om) du først lar hun få orgasmen sin, kan du enten overstimulere henne etter klimakset hvis du har en god vibrator disponibel (søk "forced orgasm" på snusksider for å se hva jeg mener), eller gå rett til å pule henne selv helt til du kommer.

 

Om du/dere klarer flere runder, la henne ligge igjen fastbundet. Og kom tilbake for en runde til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er mangemuligheter her, men som du sier hun vil mer og "kraftigere" enn du føler deg komfortabel med. Erfaring kommer med tid, samme gjelder det med å forstå sin lekepartner både på lyster og det og lese henne/han.

 

Det fine med å være Dominant er at man selv bestemmer hva skal gjøres når og hvordan på sine premisser (så lenge det er innenfor subbens grenser). Som du sier hun ønsker følelsen av å ha null kontroll, men hun har grenser for det. Gjelder for dere å finne denne dynamikken sammen.

 

Når det kommer til hva du kan gjøre så har det kommet ett par tips over ser jeg som er gode forslag. Knifeplay kan være scary, men trygt. Usikker om det er noe for deg/henne, men det er ett "brainfucking" tips ja. Brainfucking er så mye, men i essensen få henne til å bli satt ut/lurt, men på en trygg måte.

 

Langvarig "tease and deniali" kan også være gøy, veldig frustrerende for henne og har hun vært flink kjør henne med en god vibrator til multiorgasmer til slutt f.eks, det blir en skikkelig punktum finale med utropstegn. :p

 

Ellers så kan dere evt sette regler sammen for hva hun får lov til å gjøre, hva hun ikke skal gjøre, hvordan hun skal oppføre seg eller tiltale deg. F.eks det å kalle deg Mester eller Herre (bruk evt annet om det passer dere) under lek og/eller hele tiden. Det går an å skaffe ett pent smykke som kan skrus fast med spesiell nøkkel slik at hun bærer ditt collar 24/7 som symbolikk på at hun er din, du har da den nøkkelen til å løsne. Om hun bryter reglene så kan dette straffes med skammekrok, inndragelse av telefon/nettbrett/pc i en gitt tid, lagt over fanget og få ris på naken rumpe mens du holder henne fast eller til og med en hard runde med spanskrør.

 

Hva som fungerer for deg og henne må dere kjøre inn selv, men du kan finne fort ut om du gjør ting riktig, kjenn hvor fuktig hun blir mellom bena! :) Det er ganske så deilig å gjøre ting som kanskje kan være utenfor sin "komfort sone" som Dominant, men ikke for langt unna og så kjenne at hun er dryppende våt. Da vet man at man gjør ting riktig! :D

Lenke til kommentar

Det er dama si det! Kult med slike damer, de er frie og hun stoler på deg som partner, husk det! Ikke svikte eller gjøre noe hun ikke liker som vil ødelegge, men nå har hun jo ikke fått følt hvor grensene går enda så da er det bare å strekke de litt etter litt.

 

En ting du kan gjøre er når hun er bundet fast og ligger på magen så tar du bind for øya hennes og så kan du hviske henne i øret, 'slik skal du ligge og slik skal du helt uten kontroll høre at det går i døra og du hører at vi har fått besøk av en annen mann. Han er en jeg kjenner sier du, en jeg vil se gli inn i deg bakfra mens du ligger slik, se den harde kuken hans gli inn i den våte fitta og så skal han få gli inn og ut, sakte øke tempoet slik at han få nyte den deilige fitta di som elsker kuk og som ikke klarer å la være å tenne på at jeg tvinger deg til å ta imot, tvinger deg til å nyte og lar han få ta deg til han fyller deg opp, fyller deg med masse deilig varm sperm.....!

 

Og hvis hun tenner mer og mer på dette for hver gang du sier det til henne så kan du gjerne sende meg en melding så fikser vi dette raskt men diskre og deilig med henne i fokus :roll:  :thumbup:  :grin2:  :lol:  :evil:

Men for all del, start med å fortelle, bruk det som en fantasi og tenn henne med det mange ganger før du antyder å gjøre dette IRL.

Når du kommer så langt at du kan antyde at dette skal skje så må du si at dette er noe du ønsker fordi du vil se henne ha det himmelsk deilig og som selvsagt fortjener.

Du ønsker at hun skal få oppleve alt det deilige hun drømmer om, dette fordi dine følelser for henne ikke setter bånd på dine grenser for hva du vil gjøre for å gjøre henne lykkelig. Om hun ville likt å kjenne en fremmed mann på denne måten og nyte det deilig så vil du selvsagt gjøre det du kan for at hun skal få oppleve det, men det MÅ gjøres sammen dere to som et par med dere i fokus og du må hele tiden være klar på at hun ikke må glemme deg! 

Da har du henne i en deilig modus og det er du som styrer hele showet.

Så er det viktig at du finner trigging ved det å se henne få en annen kuk som nyter henne og til slutt fyller henne. Hvis du ikke allerede har den da? Mange liker den tanken og jeg hadde lett gjort det om jeg var deg.

Om du trenger mer tips så får du gi et ord for ikke noe er så deilig som å se dama di nyte en annen kuk men etter DINE regler og grenser selvsagt, du er sjefen og må være klar over alle farer ved dette og vis at det er gjennomtenkt. Da vil du se henne gi deg varme deilige blikk fulle av følelser og takknemlighet!

Hun vil da bare føle mer for deg og begjære deg hvis det gjøres riktig, husk det!

 

Lykke til!

 

Men husk å sette grenser, finn ting som den andre mannen ikke får lov til, hun er tross alt din og du vil jo selvsagt ikke at han skal få gjøre som han vil! Det skal være dine regler og forholdet går foran ALT! Han er bare et 'hjelpemiddel' i en setting hvor dere har sex og dildo er byttet ut med en levende...... ;)

Endret av Korben
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...