al_kungen Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Hei Er det noen som har peil på programmering i visual c++ og har lyst til å hjelpe meg med en programmeringsoppgave? Du skal isåfall få betalt... Ta kontakt med meg på mail: [email protected] Lenke til kommentar
ALeithe Skrevet 17. mars 2002 Del Skrevet 17. mars 2002 du kunne kanskje nevne hva den går ut på... Lenke til kommentar
al_kungen Skrevet 19. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2002 Den går i hovedsak ut på å simulere et baseball-spill... Kontakt meg gjerne, så kan jeg sende oppgaven på mail. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Quote: On 2002-03-19 15:06, al_kungen skrev:Den går i hovedsak ut på å simulere et baseball-spill...Kontakt meg gjerne, så kan jeg sende oppgaven på mail. Jeg skjoenner ikke helt dette. Naar er det egentlig folk har tenkt aa laere noe? Hva er det som holder folk tilbake for aa innse at de kan gjoere "whatever they put their minds to"? Latskap og avfall eller manglende oppstraming? mvh DrDrunk //ADDED: Er ment ponitivt. Anspore ungdommen etc. [ Denne Melding var redigert av: DrDoogie på 2002-03-19 15:46 ] Lenke til kommentar
kingkong Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Quote: On 2002-03-19 15:06, al_kungen skrev:Den går i hovedsak ut på å simulere et baseball-spill...Kontakt meg gjerne, så kan jeg sende oppgaven på mail. Har ikke du vært frempå i forumet med denne oppgaven før? Lenke til kommentar
Razul Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Best du ligger litt lavt nå al_kungen, ellers blir jeg nesten nødt til å sende mail til Olaf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå