akelbo Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 Ghost of Tsushima blander skjønnhet og vold, og lykkes i hvert fall med det første.SNIKTITT: Ghost of Tsushima Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 Er enig i det som skrives her. Syns det såg litt stivt og begrenset ut. Under presentasjonen tenkte jeg at det kanskje var fordi man litt før hadde bevitnet det utrolig sømløse systemet fra TLOU2, og animasjoner her er fra øverste hylle. Men dette er en veldig interessant tittel, og det er synd om kampsystemet er det som skal felle dette. Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 Gleder meg som en kattunge som skal sutte på pattene til moren for første gang Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 Nydelig trailer som ble vist på E3. Blir nok kjøp dette. Lenke til kommentar
SamHam Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 Hmmm, den visuelle stilen får meg til å tenke Samurai Jack Lenke til kommentar
Avean Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 Ikke bare lekkert men gameplayet virker utrolig bra. Det er ikke noe overdrevne effekter men sverd mot sverd. Historien også er noe jeg er veldig spent på. Samuraiene møter på fiender med våpen. Ser for meg Last Samurai uten tom cruise 1 Lenke til kommentar
Fabian MarquisToken Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 Oppdater meg når det er kommet noe mer enn en pent scriptet demonstrasjon som ikke ligner sluttproduktet, gjelder forsåvidt også TLOU2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 Something has happened that hasn't happened since the first age. Gunfreak has found a game he wants that's console exclusive. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå