Gå til innhold

Ny laptop


tøs

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg har vært å leid meg en laptop, på thorn, og jeg lurte på om den er så bra som det jeg tror den er:

 

Laptopen

 

Planer om å bruke denne til spille og hjemmekontor. Med et slikt skjermkort holder vel til de fleste spillene? med tanke på HL2?

 

Er det noe å utsette på denne maskinen, bør jeg oppgradere noe?

 

Takk for alle svar.

Endret av tøs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann!

 

Jeg har vært å leid meg en laptop, på thorn, og jeg lurte på om den er så bra som det jeg tror den er:

 

Laptopen

 

Planer om å bruke denne til spille og hjemmekontor. Med et slikt skjermkort holder vel til de fleste spillene? med tanke på HL2?

 

Er det noe å utsette på denne maskinen, bør jeg oppgradere noe?

 

Takk for alle svar.

oi... Den var ikke dum nei. Bøyer meg i støvet for den ytelsen og prisen. Synes den er flott jeg

Lenke til kommentar

jeg syns at den var veldig veldig dyr. og bærbar er den heller ikke da. 3,5 kg er ganske mye for en bærbar. og radeon 9600 er bra det, men det er ikke pro versjon heller og den har bare 64mb. jeg hadde aldri gitt mer enn 15k for den maskinen. for det andre er at den blir varm, støyer vel en del.

 

du burde heller sjekke en maskin med centrino teknologi, altså pentium-m prossessor og med intels wlan. de gir mindre varme, bedre batteritid og vil være litt lettere. men det er ikke mange av dem som har fått radeon 9600 kortet i seg ennå.

 

jeg vil mene at du har kjøpt katta i sekken om du gir 22k for den maskinen der.

Lenke til kommentar

Jeg har enda ikke fortstått problemet med 3 eller 3.5 kilo.. Er det virkelig så ille for mange å bære på dette?

 

Putta min Amilo D1840 på 3.5 kilo i bæreveska og slang den over skulderen.. jeg kan ikke helt se hvordan det kan være en problematisk vekt.

 

Skolesekken for noen år siden veide jo mye mer..

 

Men, det vel individuelt som alt annet :)

Endret av Solidous
Lenke til kommentar
Så rå ut med Athlon 64 og Radeon Pro. Tror ikke vekten spiller noen rolle på en sånn laptop. Vil man ned i vekt, så må man ned i specs også. Den er iallefall mer bærbar enn et chieftec miditower og 19" crt :)'

 

Lykke til.

altså det er ikke radeon pro da! vekt burde spille en stor rolle når det gjeder alle laptoper. den skal jo være bærbar. er ikke spesielt bærbart når den veier 3,5 kg.

Lenke til kommentar
Den så rett å slett DIGG ut :dribble:

 

Hmm Amd 64 cpu, koster flesk i dag de!

Thorn har rett å slett slått på stortromma!

Prisen er ikke digg!! De kommer til å få 32,5k for den!!!! (forutsatt at den tas på finans)

Tja... om du ikke har sett "kjøp" knappen så tror jeg du må ta en kikk til.

Prisen ligger på 21000,-

MEN, om du leier den så blir prisen fort 31000,-

1 ting til: Jeg ser ikke på leie priser, de er userriøse og skyhøye! Det er mest realistisk å se på det billigste alternativet

Endret av Samcki
Lenke til kommentar

Til disse specsene er det en meget bra bærbar PC, hvis han skal ha alt dette i en lettere bærbar vil alt bare bli dårligere, jeg hadde valgt denne uansett. ER VI NORDMENN SÅ FOR H IKKJE KLAGE, skal vi være fra Norge så vise at man har muskler for å bære en slik, bare latpeiser som må ha en maskin under 2KGen!!

Har draska me mæ skolesekken i lang tid og skulle en maskin på 3,5KG være for tung så hold dere unda skole i nærmeste fremtid, blir for tungt for dem som ikkje klarer vekten av en bærbar.

Endret av k_drey
Lenke til kommentar
Til disse specsene er det en meget bra bærbar PC, hvis han skal ha alt dette i en lettere bærbar vil alt bare bli dårligere, jeg hadde valgt denne uansett. ER VI NORDMENN SÅ FOR H IKKJE KLAGE, skal vi være fra Norge så vise at man har muskler for å bære en slik, bare latpeiser som må ha en maskin under 2KGen!!

Har draska me mæ skolesekken i lang tid og skulle en maskin på 3,5KG være for tung så hold dere unda skole i nærmeste fremtid, blir for tungt for dem som ikkje klarer vekten av en bærbar.

Sitter nå på en lap som er 1.5kg.

Fattern har en som er 3.5kg og ja det er betydelig forskjell, men det er smak og behag. Uansett man kan ikke forvente seg en lettere pc som er så kraftig.

Lenke til kommentar
Joda, det er sikkert en forskjell. Men å begynne å snakke om at en maskin på 3.5kg ikke lenger er "bærbar" synes jeg blir for drøyt..

Helt enig! Det kallen en bærbar fordi man kan ta den med og at den kan brukes uten å stå på strømnettet.

Men en bærbar over 5kg begynner å bli drøyt (aldri sett en i nyere tid).

Lenke til kommentar
Heisann!

 

Jeg har vært å leid meg en laptop, på thorn, og jeg lurte på om den er så bra som det jeg tror den er:

 

Laptopen

 

Planer om å bruke denne til spille og hjemmekontor. Med et slikt skjermkort holder vel til de fleste spillene? med tanke på HL2?

 

Er det noe å utsette på denne maskinen, bør jeg oppgradere noe?

 

Takk for alle svar.

først av alt. du har ikke leid den. du har kjøpt den på avbetaling. pcer selger thorn KUN.

jeg jobba der før.

sorry, men du har seriøst blitt fucka hvis du har gitt de penger uansett hva du har kjøpt, utenom dv-tape.

thorn er dyrest på ALT. jeg trodde lenge det var bra, men thorn suckssuckssucks.

de eneste plassene thorn ikke gikk konk var der utdanningsnivået er lavt, sånn som på stovner. fordi... det SUCKS!

Lenke til kommentar
jeg syns at den var veldig veldig dyr. og bærbar er den heller ikke da. 3,5 kg er ganske mye for en bærbar. og radeon 9600 er bra det, men det er ikke pro versjon heller og den har bare 64mb. jeg hadde aldri gitt mer enn 15k for den maskinen. for det andre er at den blir varm, støyer vel en del.

 

du burde heller sjekke en maskin med centrino teknologi, altså pentium-m prossessor og med intels wlan. de gir mindre varme, bedre batteritid og vil være litt lettere. men det er ikke mange av dem som har fått radeon 9600 kortet i seg ennå.

 

jeg vil mene at du har kjøpt katta i sekken om du gir 22k for den maskinen der.

du er kanskje ikke så smart du stakkar?

du skjønner det, at AMD M64 3000+ er både bedre og mindre varm enn en P4 3.2 800fsb!

les tester først!

er jo den første i sit slag i norge mest sannsynlig, da zepto akkurat har skuppet sin 64 versjon på markedet for 2 uker siden ca.

den kosta jo ikke noe mindre den!

eneste forskjellen var 128mb skjermkort istedet!

dette er vel en av de bedre bærbare på markedet tror nå jeg, og jeg tror kjøper blir meget fornøyd!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...