vindmølle Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 Mavericks: Proving Grounds tidobler mengden spillere fra Fortnite og PlayerUnknown's Battlegrounds.Battle Royale med 1000 spillere Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 Det er jo helt klart en måte å prøve å få over spillere fra de to store. Man må ha eller annen gimmick ellers velger folk det de allerede har og liker. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 Tror ikke antallet spillere i seg selv er nok, men det virker som de har planlagt en del nytt og. Vi får se hvor godt det til syvende og sist fungerer. Og PUBG startet forøvrig som en mod til Arma 3, ikke DayZ. Lenke til kommentar
vindmølle Skrevet 13. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2018 Tror ikke antallet spillere i seg selv er nok, men det virker som de har planlagt en del nytt og. Vi får se hvor godt det til syvende og sist fungerer. Og PUBG startet forøvrig som en mod til Arma 3, ikke DayZ. Nope. Startet som en modifikasjon til DayZ som igjen var en modifikasjon til Arma 2. https://en.wikipedia.org/wiki/PlayerUnknown%27s_Battlegrounds#Development http://playbattlegrounds.com/news/24.pu http://www.usgamer.net/articles/playerunknowns-battlegrounds-interview-brendan-greene Lenke til kommentar
J!nx Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 Mavericks: Proving Grounds tidobler mengden spillere fra Fortnite og PlayerUnknown's Battlegrounds. Battle Royale med 1000 spillere Guttene hvisket og tisket mens læreren visket bort setningen fra tavla. Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 Det her var veldig tydelig ikke gameplay. Var jo helt krise på slutten når han tar opp våpenet å skyter de 3 etter hverandre, våpenet peker langt til venstre for det han skyter. Synes det er litt amatørmessig å ikke gjøre sånt mindre synlig. Ellers er jeg absolutt en av skeptikerne til det prosjektet her, de bør ha en plan for nedskalering om de ikke fyller 1000 folk på en server fort nok, ingen som gidder å sitte 20-30 min i kø om de kan hoppe rett inn i PUBG eller Fortnite. Tror de har gått i den klassiske bigger = better fella her. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 Det her var veldig tydelig ikke gameplay. Var jo helt krise på slutten når han tar opp våpenet å skyter de 3 etter hverandre, våpenet peker langt til venstre for det han skyter. Synes det er litt amatørmessig å ikke gjøre sånt mindre synlig. Ellers er jeg absolutt en av skeptikerne til det prosjektet her, de bør ha en plan for nedskalering om de ikke fyller 1000 folk på en server fort nok, ingen som gidder å sitte 20-30 min i kø om de kan hoppe rett inn i PUBG eller Fortnite. Tror de har gått i den klassiske bigger = better fella her. Står vel ingen steder at det er gameplay heller? Game engine footage er ikke det samme som gameplay footage. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 Det har vel aldri blitt gjort før? Spill i dag sliter jo med nettkoden for 100 spillere. I tillegg er vel ikke dette et vanlig pc spill? Er det ikke ment som browser spill eller noe? Mener å ha lest det Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 Har ikke helt trua på det her. CEO så ut som han var maks 25 år og det første de fokuserer på er "bigger is better" virker det som? Hva i allverden skal vi med 1000-spillere per game? Nå vet vi jo ikke hvordan de har tenkt å implementere dette, hvor store kart det er snakk om osv men det å bare øke mengden spillere på denne måten er jo ikke noen oppskrift på suksess. Det hele må jo balanseres, om man da bare ender opp med at 10x så mange lander på de mest populære stedene med ditto dårlig ytelse og clusterfuck også er det 70 spillere igjen etter 5 min hva er da poenget? Skal jo naturligvis gi den en fair sjanse og det er jo vanskelig å bedømme det når man ikke vet noe som helst om hvordan spillet faktisk kommer til å fungere i praksis. Lenke til kommentar
CafSneak Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 Har ikke helt trua på det her. CEO så ut som han var maks 25 år og det første de fokuserer på er "bigger is better" virker det som? Hva i allverden skal vi med 1000-spillere per game? Nå vet vi jo ikke hvordan de har tenkt å implementere dette, hvor store kart det er snakk om osv men det å bare øke mengden spillere på denne måten er jo ikke noen oppskrift på suksess. Det hele må jo balanseres, om man da bare ender opp med at 10x så mange lander på de mest populære stedene med ditto dårlig ytelse og clusterfuck også er det 70 spillere igjen etter 5 min hva er da poenget? Skal jo naturligvis gi den en fair sjanse og det er jo vanskelig å bedømme det når man ikke vet noe som helst om hvordan spillet faktisk kommer til å fungere i praksis. Det står oppgitt i artikkelen hvor stort map det er... Vil også anbefale at du leser deg opp på Spatial OS, som er en viktig teknologi dette spillet baserer seg på. Skjønner ikke hvorfor det er så mye negativt her, jeg kan skjønne at folk er skeptiske, men jeg for min del syns det høres kjempegøy ut å spille 1000 spillere mot hverandre. Om det viser seg å fungere i praksis kan det jo ha veldig gode følger for andre spill i fremtiden også. Tenk hvor kult det hadde vært å spille battlefield med enda større maps, flere points og 1000 spillere pr match. Jeg har troen på dette konseptet frem til det blir bevist at det ikke fungerer i praksis. (noe jeg håper ikke vil skje, håper så absolutt dette viser seg å fungere i praksis) Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 Står vel ingen steder at det er gameplay heller? Game engine footage er ikke det samme som gameplay footage. Mente ikke at det stod at det var gameplay, men den delen av traileren som gikk i første person som skulle være "gameplay aktig" var horribel Lenke til kommentar
Tommy Jensen Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 Det ENESTE jeg lurer på er: BLIR DET ET 1PS eller 3PS spill.... First person shooter eller 3 person shooter....???????????????????????????? Lenke til kommentar
Tommy Jensen Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 Et skikkelig Battle royal spill ville hvert 64 spillere med halve map sizet til Pubg.... Hvorfor det? Fordi en slik plattform er allerede ferdigutviklet og optimalisert! Lenke til kommentar
Tommy Jensen Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 PUBG er perfekt, men Spillet er helt helt forferdelig optimaliset på alle måter... Uspillelig, men genialt spill! Lenke til kommentar
SS-Schibsted Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 (endret) ^^ Endret 23. juni 2020 av SS-Schibsted Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå