Gabri3L Skrevet 1. september 2019 Del Skrevet 1. september 2019 For verden har ikke blitt totalt sinnsykt når det er tabu og si at det kun finnes jente og gutt som kjønn og ikke all mulig annet tullball som ikke eksisterer. Sier du det? Og hvor har du studert dette? Siden du er en ekspert på området tydeligvis? Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 1. september 2019 Del Skrevet 1. september 2019 Er bekymret over hva neste blir!!. Skal de ha med homo,lesbe,transe, aseksuelle,venstrevridd politikk. Lempes inn i rått og røti uansett kontekst. Der hovedproblemet ligger. All innlevelse blir borte og alt man står igjen med er en pinelig pc/sjw suppe man får vond smak i munnen av. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. september 2019 Del Skrevet 1. september 2019 Flott om du avstår fra å dele dine meninger eller i alle fall prater om spillet framfor politikk. Greit? 1 Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 1. september 2019 Del Skrevet 1. september 2019 Er bekymret over hva neste blir!!. Skal de ha med homo,lesbe,transe, aseksuelle,venstrevridd politikk. Lempes inn i rått og røti uansett kontekst. Der hovedproblemet ligger. All innlevelse blir borte og alt man står igjen med er en pinelig pc/sjw suppe man får vond smak i munnen av. Du får spille noe annet du da... At det bare finnes gutte og jente kjønn er forøvrig en grov forenkling, noe du hadde visst om du satte deg inn i ting før du bestemte deg for å mene så mye om de... Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 1. september 2019 Del Skrevet 1. september 2019 Tenker dette er tosidig; På den ene siden virker det å være snakk om endringer som passer godt inn i denne spillverdenen, og dermed virker det å endre fra mann/kvinne til mannlige/kvinnelige attributter å være en god løsning, da dette slik jeg forstår det er en spillverden der teknologien har gått så langt at en kan endre kjønn fullstendig og "frankensteine" seg slik en vil. Dermed bør dette være helt uproblematisk. Samtidig kommer nok de negative reaksjonene primært fra folk som er lei av presset på spillutviklere fra spillmediene rundt å være "inkluderende", og mange er nok redde for at utviklerne lar seg presse av pressen 1 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 14. november 2019 Forfatter Del Skrevet 14. november 2019 Vet ikke om den her ble delt her tidligere. Det nye forumet gjør hjernen min inn, hvordan får jeg redigert tidligere innlegg i tråden? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 14. november 2019 Forfatter Del Skrevet 14. november 2019 IT-Henrik skrev (På 31.8.2019 den 11.39): Til noe helt annet, så la de ut en deep dive video i går. Inneholder tilsynelatende litt spoilers, om man vil unngå slikt helt.https://youtu.be/FknHjl7eQ6o Se der var den, argh Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 14. november 2019 Del Skrevet 14. november 2019 Akrabra skrev (11 minutter siden): Se der var den, argh Fort gjort, spesielt nå som formatteringen på gamle poster er litt ødelagt, men deep diven ble nok postet den dagen den ble sluppet ja ? Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 16. januar 2020 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2020 (endret) pbs.twimg.com/media/EOa2ITXW4AAbcag.png:large Cyberpunk utsatt til September Endret 16. januar 2020 av Akrabra Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. januar 2020 Del Skrevet 16. januar 2020 Heller det enn at de leverer noe uferdig. Passer meg utmerket også, slipper å ha dette spillet midt oppi eksamenlesingen. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 16. januar 2020 Del Skrevet 16. januar 2020 Rip, jeg har allerede satt av 3 uker ferie i april bare for å spille dette, og så kommer det ikke ut i april allikevel. 2 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 8. august 2020 Del Skrevet 8. august 2020 (endret) Jeg vet ikke om dette er eller har vært allment tilgjengelig, men er det noen interesse for en innholdet i en "freebie" pakke som var tilgjengelig på GoG i juli? Det gjelder skjermbilder, bakgrunner, plakater etc. https://www.gog.com/news/grab_your_free_digital_goodies_from_cyberpunk_2077 Hvis det er flere som har lyst på denne så kan jeg se om jeg kan laste den opp til min Onedrive og dele her. @Moderatorer: Jeg håper dette ikke blir regnet som piratkopiering, da denne pakken var GRATIS i utgangspunktet. Endret 12. august 2020 av PaladinNO Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. august 2020 Del Skrevet 10. august 2020 (endret) @PaladinNO jeg kunne gjerne tenkt meg den pakken der! ? Endret 10. august 2020 av Thomas_H Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 10. august 2020 Del Skrevet 10. august 2020 (endret) Thomas_H skrev (På 10.8.2020 den 20.18): @PaladinNO jeg kunne gjerne tenkt meg den pakken der! ? Håper denne linken virker:Fil fjernet. Hvis M$ begynner å tulle med innlogging (hvis man ikke har noen M$-konto), trykk Esc i det øyeblikket du ser filen komme frem for å avbryte. Kan ta noen forsøk før videreføringen avbrytes på rett sted. Og så høyreklikk på filen -> Download. Glad jeg ikke prøvde å laste opp denne filen mens jeg hadde ADSL: 3,73 GB med ~70 KBps UL hastighet... *grøss* Korrigert sitering. Endret 10. september 2020 av PaladinNO 1 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. august 2020 Del Skrevet 10. august 2020 (endret) PaladinNO skrev (På 10.8.2020 den 21.10): Håper denne linken virker:<fjernet> Hvis M$ begynner å tulle med innlogging, trykk Esc i det øyeblikket du ser filen komme frem for å avbryte. Kan ta noen forsøk før videreføringen avbrytes på rett sted. Og så høyreklikk på filen -> Download. Glad jeg ikke prøvde å laste opp denne filen mens jeg hadde ADSL: 3,73 GB med ~70 KBps UL hastighet... *grøss* Awesome, takk! ? Endret 14. september 2020 av Thomas_H Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 10. august 2020 Del Skrevet 10. august 2020 Thomas_H skrev (16 minutter siden): Awesome, takk! ? Enjoy. Den tok nesten 4 GB av 15 GB totalt tilgjengelig, så jeg kommer nok ikke til å la filen ligge ute så lenge. So grab it while it's hot. 1 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. august 2020 Del Skrevet 11. august 2020 PaladinNO skrev (20 timer siden): Enjoy. Den tok nesten 4 GB av 15 GB totalt tilgjengelig, så jeg kommer nok ikke til å la filen ligge ute så lenge. So grab it while it's hot. nice, har lastet den ned nå ? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 Et par butikker som ser ut til å fått sikret seg noen collectors edition av cyberpunk. Grei info for dere som eventuelt ikke rakk å forhåndsbestille før alle ble revet bort, eller for de som var så dumme som meg som forhåndsbestilte hos Gamestop ? Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 Angrer litt på at jeg ikke reserverte en CE til pc.. Menmen. Har aldri vært en samler så hvorfor starte nå ? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 Sydvest skrev (14 minutter siden): Angrer litt på at jeg ikke reserverte en CE til pc.. Menmen. Har aldri vært en samler så hvorfor starte nå ? https://www.prisjakt.no/product.php?p=5146894 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå