Netforce Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hei Har desværre kjøpt meg dette kortet og sliter veldig med å få det til å fungere som normalt, selv gamle spill som diablo2 går ikke opp i flere enn maks 30fps... jevnt over ligger det på 1-10 fps... Jeg har nyeste directX versjon 9.0b og oppdaterte nvidiadriverene senest igår... Kan evt vedlegge dxdiag-en om det sier noe til noen. Det feiler på den dx7 testen om jeg husker korrekt. Lurer sterkt på å hive hele skiten. Resten av maskina mi: Abit kt-7 v1.1 , amd t-bird 1333@1000! 1GB SDRAM, 250GB WD disk, Nec ND-1300. Noen gode ideer noen? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hehe Kortet skal jo ikke være så dårlig, jevt med 1 til 10 fps i Diablo 2 hørtes utrolig lite ut. Men kortet er joh heller ikke noe bra. Prøv og klokk de opp litt da vel. Kjøp et nytt hovedkort,Cpu,ram..så kanskje det blir bedere. Eller du kan kikke litt på Radeon 9600Xt eller noe. Og selge ditt gamle på Qxl Lenke til kommentar
Netforce Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Hehe Kortet skal jo ikke være så dårlig, jevt med 1 til 10 fps i Diablo 2 hørtes utrolig lite ut. Men kortet er joh heller ikke noe bra. Prøv og klokk de opp litt da vel. Kjøp et nytt hovedkort,Cpu,ram..så kanskje det blir bedere. Eller du kan kikke litt på Radeon 9600Xt eller noe. Og selge ditt gamle på Qxl jojo, greit nok at resten av maskina kanskje ikke er up-to-date lenger, har uansett bestillt meg nytt epox hovedkort med nforce2 ultra chipset så vi får se om jeg kanskje klarer å knipe noen MHz til utav den gamle slitne T-birden min. Hvis ikke så blir det nok kjøp av en Barton 2500 like over nyttår. Det merkelige er dog at spill synes å gå med høyere fps med det gamle GF2GTS kortet mitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå