AnonymDiskusjon Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Gutt/Mann sent i 20årene her. Har den siste måneden fått vel mye oppmerksomhet fra en spesifikk venninne. Jeg er ganske sikker på at hun er interessert i meg, etter flere forsøk på booty calls, og flørting på SoMe. Tingen er at jeg har null seksuell tiltrekning til denne personen, og orker ikke forhold per dags dato.. What to do? Hvordan avvise henne uten å bli uvenner med noen? Anonymous poster hash: a6eaf...eda Anonymous poster hash: a6eaf...eda Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Det er bare å ikke svare når hun flørter, eventuelt bruk såpass lang tid på å svare at hun skjønner greia. Hadde et lignende tilfelle en gang, hvor jeg begynte å få lettkledde bilder på snap. Da brukte jeg som regel 2-3 dager på å svare. Hun skjønte det tilslutt. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 Som nevnt; ignorer'a. Tilleggsproblematikken her er at vennskapet aldri blir seg likt etter dette. Det vil alltid ulme i mosen at hun en gang prøvde seg og du avslo. Vi snakker ikke uvennskap, men kleinskap. Hvis du setter dette vennskapet høyt, og du tror hun gjør det samme, da må dere ta en skikkelig dyp og avklarende prat om grenser og roller. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 Gutt/Mann sent i 20årene her. Har den siste måneden fått vel mye oppmerksomhet fra en spesifikk venninne. Jeg er ganske sikker på at hun er interessert i meg, etter flere forsøk på booty calls, og flørting på SoMe. Tingen er at jeg har null seksuell tiltrekning til denne personen, og orker ikke forhold per dags dato.. What to do? Hvordan avvise henne uten å bli uvenner med noen? Anonymous poster hash: a6eaf...eda Anonymous poster hash: a6eaf...eda Prat med henne og si det som det er. Om du setter pris på vennskapet hennes, si det. Seksualitet er ikke så farlig som vår kultur skal ha det til og å prate om det er nesten alltid løsningen etter min mening. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 Bare vær ærlig, men prøv å være snill om det. Hvis hun ikke reagerer på at du tar mindre og mindre kontakt så er det helt kurant å si at du rett og slett ikke føler kjemien mellom dere, du kan også legge ved at man kan finne den mest perfekte person men det ikke vil funke hvis kjemien ikke er der (noe som stemmer btw, er så sært når man støter på folk som virker helt perfekt på bok men som man ikke finner den typen kjemi med).Som regel går dette helt fint og de aller fleste svelger gjerne bare den skuffelsen og går videre, men altså, hvis det viser seg at denne personen gjør en større deal ut av du bare rett og slett ikke føler noen tiltrekning, kjemi, til henne, så burde du begynne å vurdere om du engang burde ha henne som venn. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2018 Jeg synes du skal si det til henne som det er, men prøv å si det på finest mulig måte.. Ingenting er værre en følelsen av å bli ignorert.. Det er dette som er først løsning til alle virker det som, men det å faktisk kjenne på å bli total ignorert av en fyr\dame du liker godt er en jævlig følelse.. Vær snill å heller si det som det er!Har derimot et spørsmål her.Hva er SoMe? Anonymous poster hash: 958b3...68c Lenke til kommentar
Pastor Tim Skrevet 15. juni 2018 Del Skrevet 15. juni 2018 (endret) Jeg var faktisk i motsatt situasjon. Fikk følelser for en venninne og gjorde et fremstøt, for så å bli avvist. Det var vondt, men fremfor å backe ut og miste en god venn, aksepterte jeg at hun kun likte meg på ett plan og bestemte meg for å opprettholde kontakten. Spol fire år frem i tid og vennskapet vårt er sterkere enn noensinne. Faktisk begynner jeg å lure på om hun nå har begynt å få lignende følelser for meg, ut ifra hvor mye hun tar kontakt og måten hun oppfører seg på når vi er sammen. Men det toget har gått, hjertet mitt har hoppet videre. Poenget mitt er uansett dette: jeg er sjeleglad for at hun sa ifra klart og tydelig fremfor å være vag og unnvikende. Da hadde vennskapet vårt råtnet på rot, og jeg ville aldri fått de svarene jeg ikke ville, men trengte å høre. Ærlighet og tydelighet lønner seg alltid (med mindre man har en hasjdom på rullebladet og skal inn i USA). Endret 15. juni 2018 av Pastor Tim 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå