Niklasp Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Slik ser DayZ-skapernes nye spill ut.Overlevelsesspill satt til Tromsø Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Norsk plassering i guess.. kan være moro? 3 Lenke til kommentar
_ole Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 norges norligste jernbane er dog i narvik 1 Lenke til kommentar
Jack Flores Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 ser ikke noe som minner om Tromsø,kanskje troms. Narvik ville vært mere naturlig. 2 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 ser ikke noe som minner om Tromsø,kanskje troms. Narvik ville vært mere naturlig. Tunnelen tenkte jeg med en gang på Tromsø når jeg så det. Men den ble åpnet i 1999, så det er jo ikke den. Og det er ikke Tromsøysundtunnelen heller, den kom i 1994. Der igjen så er det et spill, så friheter får de vel ta seg, for at spillet skal bli spillbart. Men jernbane... Det er en stor frihet de har tatt seg, alle vet at AS Norge aldri blir å komme seg så langt som Tromsø med jernbanen! 4 Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 Her er jernbanen i Tromsø: https://www.google.no/search?q=troms%C3%B8+jernbanestasjon&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwj54ZOHhNDbAhUHIpoKHdwRDRIQsAQIPQ&biw=1920&bih=974#imgrc=to3Ed4rEcCmJFM: Lenke til kommentar
Yeigeepie-a Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 Kanskje jernbanen er ett stikk til norske myndigheter? :-) Lenke til kommentar
ovstebo Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 (endret) norges norligste jernbane er dog i narvik Ikke heeelt riktig det vel (selv om jeg skjønner hva du mener): https://no.wikipedia.org/wiki/Jernbane_p%C3%A5_Svalbard Endret 13. juni 2018 av ovstebo 1 Lenke til kommentar
Ribba Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 norges norligste jernbane er dog i narvik Den nordligste er faktisk i Kirkenes. Der går den helt til Bjørnevatn. Riktignok ble den nedlagt (igjen) i 2015 da gruvedriften ble lagt ned. Lenke til kommentar
TeaRex Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 De tror virkelig jeg er dum nok til å kjøpe et nytt spill av dem etter DayZ? Drøm videre. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 Narvik er jo med i BF5 da Lenke til kommentar
Jmvars Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 De er ikke ferdig med DayZ engang... Lenke til kommentar
jamaana Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 ser ikke noe som minner om Tromsø,kanskje troms. Narvik ville vært mere naturlig. Tunnelen tenkte jeg med en gang på Tromsø når jeg så det. Men den ble åpnet i 1999, så det er jo ikke den. Og det er ikke Tromsøysundtunnelen heller, den kom i 1994. Der igjen så er det et spill, så friheter får de vel ta seg, for at spillet skal bli spillbart. Men jernbane... Det er en stor frihet de har tatt seg, alle vet at AS Norge aldri blir å komme seg så langt som Tromsø med jernbanen! Mener å huske at det ikke var noen atombomber som utslettet store deler av menneskeheten i 1991 heller, så tror det er greit å fokusere på at det er et alternativt univers... Hvem vet hvordan Tromsø ser ut der..? Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 Biter meg merke i E3 Tromsø på ett skilt, men siden E3 er i Frankrike falt plasseringen i grus for min del. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 Hadde Hitler fått styre litt til hadde det vært jernbane også i troms. Så mulig historien har vært litt endret til dette spillet. Men er det i det heletatt bekreftet at handlingen tilhører Tromsø? Eller har dem bare tatt navnet til en tilfeldig norsk by og klistret på ett skilt i trailern? Lenke til kommentar
StrAleks Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 Biter meg merke i E3 Tromsø på ett skilt, men siden E3 er i Frankrike falt plasseringen i grus for min del. Det ble vel vist på E3 messen, derav E3 tipper jeg. Lenke til kommentar
LabWeiler Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 Det ble vel vist på E3 messen, derav E3 tipper jeg. Haha, jeg tenkte på Europavei med en gang jeg så det skiltet - så det er kanskje det en grei forklaring med E3 messen Lenke til kommentar
WJYF6FDF Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 Du trenger ikke skilt for å komme deg til Tromsø mens du er i Tromsø, dvs det trenger ikke å være lagt til Tromsø selv om det står på et veiskilt. Uansett så synes jeg det var mer spesielt at noen har knabba alle bilskiltene. Lenke til kommentar
Jaybug Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 Stusset mer på at veiskiltene var av den Amerikanske typen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå