Datafriken Skrevet 12. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2018 Jeg driver og utvider nettet hjemme og trenger hjelp til og finne switch og trådløs ruter / mesh eller aksesspunkt som kan vise databruk og båndbredde bruk. Noen som har noe og anbefale til en fornuftig pris ? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 13. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 13. juni 2018 (endret) Ubiquiti gir ganske gode oversikter på slikt. Endret 13. juni 2018 av NoTrace 2 Lenke til kommentar
agvg Skrevet 17. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2018 Asus rutere har jo litt grafer, samme har edgerouter og edgeswitch fra ubiquti. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 18. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2018 Har du en routerne dag ville jeg sett om den passer med dd- wrt. Legg til Yamon og du skal få til det du ønsker. Ellers har Ubiquiti en god oversikt Lenke til kommentar
agvg Skrevet 18. juni 2018 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2018 Slik ser det ut i Edgeswitch Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 19. juli 2018 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juli 2018 Gikk for et Ubiquiti Unifi system , Sikkert litt overkill for hva jeg trenger men virker som mulighetene er mye med dette venter forsatt på alt jeg trenger til dette var lit manko på alt på lager så. Takk for hjelpen =) 1 Lenke til kommentar
minim Skrevet 18. august 2018 Rapporter Del Skrevet 18. august 2018 Fornøyd med det? Har en enebolig som går over 250m2 (2plan) og her sliter jeg med god dekning over hele huset.. Når fiber kommer til hus i løpet av året så må dette forbedres så har sett litt på Ubiquite Unifi mesh, men det blir en del dyrere enn f.eks google sitt. Kjører du POE ut til routerne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå