Gå til innhold

Media og Trump

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er det, det har ikke gått av noen bomber eller noe som helst.

Jeg har ventet i 2 år, 2 fuckings år på bevisene på russian collusion, hvor faen er dem?

Legg dem på bordet og end the case, men obviously så er det ikke så enkelt, hvorfor?

Når dem har noe på Trump dagen etter og før han ble President, noe er muffins med hele denne saken, og det peker ikke på Trump.

En ting til, når de må bruke en stripper for å prøve å felle Trump? Da sier det meg noe at noe er faen meg bogus med det hele. En Stripper? holy cow! Hvorfor ikke legge frem de russiske bevisene som var så tydelige i begynelsen, hvor er dem?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har du noen gode kilder på de tre første er takket være Trump og ikke en langtidseffekt av tidligere politikk eller skyldt av ting som ikke er pga Trump? For de tre første er det ganske bastant å påstå er pga. Trump. Og hadde effekten vært bedre eller verre om det var noen andre i kontrollen?

Vanskelig å føre bevis for, men BNP øker unektelig ved skattekutt og tiltak mot muslimsk innvandring vil unektelig ha en positiv effekt på terrorisme i et land.

Mye vil jo komme som en fortsettelse av utvikling som allerede var igang, men det er jo egentlig meget interessant gitt alle som var klare om at det meste ville gå til helvete om Trump kom til makten. Det var også mange kjendiser som kom med løfter om at de skulle flytte om Trump vant. Vi hadde noe lignende i Norge, men hvem husker idag de som lovet at de skulle flytte fra Norge da det meste ville gå til helvete om Frp kom i regjering?

Selvsagt flyttet kjendisene ikke og i Norge som i USA er det kun retorikk og ikke politikk som folk klarer kritisere.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er det, det har ikke gått av noen bomber eller noe som helst.

Jeg har ventet i 2 år, 2 fuckings år på bevisene på russian collusion, hvor faen er dem?

Legg dem på bordet og end the case, men obviously så er det ikke så enkelt, hvorfor?

Når dem har noe på Trump dagen etter og før han ble President, noe er muffins med hele denne saken, og det peker ikke på Trump.

En ting til, når de må bruke en stripper for å prøve å felle Trump? Da sier det meg noe at noe er faen meg bogus med det hele. En Stripper? holy cow! Hvorfor ikke legge frem de russiske bevisene som var så tydelige i begynelsen, hvor er dem?

Når FBI tar ut tiltale, så blir 95% straffedømt.

De 5% som ikke blir straffet i rettsaken går totalt fri.

FBI leker ikke etterforskning, de nøster opp ALLE trådene og vender på hver eneste stein før de presenterer alle bevisene -- eller frafaller tiltale.

Om det kommer en tiltale mot Trump, så er det altså 95% sannsynlig at han blir funnet skyldig.

Grunnen til at det ikke har kommet ut tiltale enda er at steiner vendes og tråder nøstes opp.

Etterforskningen kommer ENTEN til å ende med tiltale, eller en erklæring om uskyld og at det ikke fantes noe kriminelt.

Så langt har flere tråder i saken ført til flere tiltaler. Tiltaler som altså er 95% sikre å føre til dom.

Trump er den siste i rekken som eventuelt blir tiltalt, når alle andre tråder er nøstet opp og hver stein snudd.

Vi kommer til å høre konklusjonen uansett, og det er ingen vits i å anta skyld eller uskyld før en konkret tiltale rettes, eller FBI konkluderer med ingen straffbare forhold.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Fortsatt noe helt annet enn det spørsmålet jeg svarte på. Er det "Trump Derangement Syndrome" som gjør det vanskelig å følge en dialog?

Nei da.. klikkefeil, gjaldt kommentaren til "splitter"   :)  beklager.   Jeg synes Donald får vel mye kritikk for å ønske fred, media og venstresiden er helt ute av kontroll.

Har noen lest om dette i norske medier.. 

jjzj4q6i32003copgj6i.pnghttps://www.nytimes.com/2018/06/14/us/politics/fbi-texts-trump.html

Endret av Masserati
Lenke til kommentar

Når FBI tar ut tiltale, så blir 95% straffedømt.

De 5% som ikke blir straffet i rettsaken går totalt fri.

FBI leker ikke etterforskning, de nøster opp ALLE trådene og vender på hver eneste stein før de presenterer alle bevisene -- eller frafaller tiltale.

Om det kommer en tiltale mot Trump, så er det altså 95% sannsynlig at han blir funnet skyldig.

Grunnen til at det ikke har kommet ut tiltale enda er at steiner vendes og tråder nøstes opp.

Etterforskningen kommer ENTEN til å ende med tiltale, eller en erklæring om uskyld og at det ikke fantes noe kriminelt.

Så langt har flere tråder i saken ført til flere tiltaler. Tiltaler som altså er 95% sikre å føre til dom.

Trump er den siste i rekken som eventuelt blir tiltalt, når alle andre tråder er nøstet opp og hver stein snudd.

Vi kommer til å høre konklusjonen uansett, og det er ingen vits i å anta skyld eller uskyld før en konkret tiltale rettes, eller FBI konkluderer med ingen straffbare forhold.

Se det hele, anbefales.

Dette er det som plager meg litt, hvorfor skulle FBI agenter prøve å stoppe Trump?  hvorfor sliter han å svare på enkle spørsmål?

Mitt problem er at FBI kan ikke stoles på, ikke i USA lenger! Om de løser 95% av sakene driter jeg i når det er slike FBI agenter som sitter der.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Kanskje de hadde konkrete tråder de fulgte -- og ikke kan diskutere pågående etterforskninger?

Og jeg kan godt forstå at FBI-agenter med vett ønsker å beskytte landet mot Trump, dersom de har konkrete beviser for russisk innblanding, spesielt dersom de kjenner til Trump og hans psyke.

Det betyr ikke at de ikke følger alle regler.

Endret av Red Frostraven
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Se det hele, anbefales.

Dette er det som plager meg litt, hvorfor skulle FBI agenter prøve å stoppe Trump?  hvorfor sliter han å svare på enkle spørsmål?

Mitt problem er at FBI kan ikke stoles på, ikke i USA lenger! Om de løser 95% av sakene driter jeg i når det er slike FBI agenter som sitter der.

Seriøst? Du mener at dette viser at FBI prøvde å stoppe Trump? Strzok svarte helt greit på en hel rekke tøvete spørsmål som var tatt helt ut av sammenheng. Typiske "advokat-spørsmål" som kun har til hensikt å forvirre de som hører på.

Hvis FBI gjorde noe som helst så hjalp de jo Trump i å bli valgt etter James Comeys pressekonferanse om Clintons e-mail. Dessuten ser du jo helt bort fra det faktum at Trump ble valgt som president. Hvorfor ble han ikke stoppet av FBI hvis det var det de ønsket å gjøre?
Endret av Splitter
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kanskje de hadde konkrete tråder de fulgte -- og ikke kan diskutere pågående etterforskninger?

Og jeg kan godt forstå at FBI-agenter med vett ønsker å beskytte landet mot Trump, dersom de har konkrete beviser for russisk innblanding, spesielt dersom de kjenner til Trump og hans psyke.

Det betyr ikke at de ikke følger alle regler.

Måten han uttrykket seg i tekstmeldinger tyder jo på at han lider av "Trump Derangement Syndrome" og burde da ikke ha en slik posisjon i FBI og i alle fall ikke jobbe med saker om involverer Trump. I en anne video fra samme høring ser man at 3 andre ansatte med samme lidelse  ble identifisert og fjernet. Ikke bra.

https://youtu.be/PIVzua11qYc?t=9m1s

Lenke til kommentar

Seriøst? Du mener at dette viser at FBI prøvde å stoppe Trump? Strzok svarte helt greit på en hel rekke tøvete spørsmål som var tatt helt ut av sammenheng. Typiske "advokat-spørsmål" som kun har til hensikt å forvirre de som hører på.

Hvis FBI gjorde noe som helst så hjalp de jo Trump i å bli valgt etter James Comeys pressekonferanse om Clintons e-mail. Dessuten ser du jo helt bort fra det faktum at Trump ble valgt som president. Hvorfor ble han ikke stoppet av FBI hvis det var det de ønsket å gjøre?

Svarte helt greit? Så vi samme intervju?? Det så jo ut som om mannen ønsket å grave seg ned der han satt å vridde seg rødsprengt i trynet. Endret av Simkin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Svarte helt greit? Så vi samme intervju?? Det så jo ut som om mannen ønsket å grave seg ned der han satt å vridde seg rødsprengt i trynet.

Som sagt så var spørsmålene tøvete. Ingen klarer å svare skikkelig på slike spørsmål. Hvordan tror du at du selv ville ha svart hvis noen hadde finlest dine personlig meldinger (meldinger du kanskje bare har brukt noen sekunder på å skrive) kun med det formål å finne feil? Uansett så ble jo Strzok oppsagt, så jeg ser egentlig ikke problemet. 
Lenke til kommentar

Som sagt så var spørsmålene tøvete. Ingen klarer å svare skikkelig på slike spørsmål. Hvordan tror du at du selv ville ha svart hvis noen hadde finlest dine personlig meldinger (meldinger du kanskje bare har brukt noen sekunder på å skrive) kun med det formål å finne feil? Uansett så ble jo Strzok oppsagt, så jeg ser egentlig ikke problemet.

Åh. Så når man blir svar skyldig så er det spørsmålene det er noe galt med? Ja da så.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Åh. Så når man blir svar skyldig så er det spørsmålene det er noe galt med? Ja da så.

Han hadde bred støtte i salen for å IKKE besvare spørsmålene da det kunne ødelegge en pågående etterforskning, en som til nå har flere dømte.

Du skrev "se hele" på et 15 min klipp, jeg har sett ca 1,5 time av den høringen og jeg tror faktisk ikke jeg så hele heller.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...