mandela Skrevet 24. august 2018 Del Skrevet 24. august 2018 (endret) Flisespikkeri, men det er omvendt, mobilprodusentene må legge inn støtte for allerede lansert nettverkstjeneste.Ice ser forresten ut til å være litt tidlig ute, for S7 har ikke fått noen oppdatering i det siste, sjekket både på en S7 jeg har hjemme og Sammobile: https://www.sammobile.com/firmwares/galaxy-s7/SM-G930F/NEE/ Endret 26. august 2018 av mandela 1 Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 26. august 2018 Del Skrevet 26. august 2018 Har noen prøvd dette i Lillestrøm og omegn? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 27. august 2018 Del Skrevet 27. august 2018 Samsung S7 oppdateringen er ute nå for telefoner med nordisk programvare. 1 Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 2. september 2018 Del Skrevet 2. september 2018 Nå har jeg fått ICE abo, er godt innenfor dekningsområdet, men med ganske lav signalstyrke. Det jeg ikke skjønner er hvorfor telefonen, Nokia 8, insisterer på å henge på Telias nett. Jeg må velge ICE manuelt, men etter en samtale blir tlf hengende på Telia. Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Nå tror jeg at jeg har funnet årsaken: mange steder er signalstyrken fra ICE så lav at telefonen velger Telia. Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 ICEs liste over støttede telefoner er utvidet med Nokia 7+. https://www.ice.no/produkt/4g-tale/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. september 2018 Del Skrevet 3. september 2018 Jøss, jeg er imponert - og listen er faktisk oppdatert i dag ICE får stjerne i margen for å oppdatere fortløpende! Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 12. september 2018 Del Skrevet 12. september 2018 For spesielt interessert kan jeg nevne at ICE har tatt i bruk 900-båndet i begrenset omfang. I Operatunnelen har de en carrier med Fc=927,5 MHz og 5MHz båndbredde. Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Da har chili mobil fått 4G tale ifølge en epost jeg mottok fra dem i går. 1 Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Da stemte ryktet. Ryktet sa at september ville være en god måned for VOLTE hos Chess. Lenke til kommentar
friendsmag Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Da har chili mobil fått 4G tale ifølge en epost jeg mottok fra dem i går.Fikk du teste det? Funker ikke her med meg. Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Nokia 7+. VOLTE-logoen lyser mot meg. Heaven can wait. 1 Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Virker i Oslo, Lørenskog, Skedsmo og Rælingen. WTG! Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 (endret) Har noen prøvd dette i Lillestrøm og omegn? Jeg har. Det funker flott, men når du drar i retning Gardermoen, virker det ikke lenger. Du må være innenfor TAC 10004 og eller TAC 10009. (TAC=oppkallsområde i 2G.) Edit: typos. Endret 20. september 2018 av beladinka Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 24. september 2018 Del Skrevet 24. september 2018 Da er Jessheim kommet med på lista: https://www.ice.no/produkt/4g-tale/ Oslo Drammen Bergen Trondheim Stavanger / Sandnes Larvik / Porsgrunn / Skien Fredrikstad / Sarpsborg Jessheim Tromsø Alta Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 25. september 2018 Del Skrevet 25. september 2018 Hvis det er noen som har brukt ICE/VOLTE andre steder, kan de poste? Jeg tenker spesielt på Asker, Bærum, Gardermoen og Stjørdal. Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 (endret) Ny liste over steder med dekning. I tillegg til stedene nevnt under, har jeg kunnet bruke VOLTE i Lørenskog, Skedsmo, Rælingen og Sandvika. Alta Bergen Bodø, Saltstraumen (ny) Brønnøysund (ny) Drammen Fredrikstad / Sarpsborg Jessheim Larvik / Porsgrunn / Skien Mo i Rana & Hemnesberget (ny) Mosjøen (ny) Narvik & Harstad (ny) Oslo Sandnessjøen, Kvalnes & Leland (Leirfjord) (ny) Sortland, Gjerstad, Stokmarknes & Melbu (ny) Stavanger / Sandnes Straumen, Fauske, Rognan (ny) Tromsø Trondheim Endret 24. oktober 2018 av beladinka Lenke til kommentar
Bombasa Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Så gøy og se de oppdaterer fortløpende! 1 Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Mesten imponert hvor raskt det brått går 1 Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 27. september 2018 Del Skrevet 27. september 2018 Ketchup-effekten. Men det er på tide at de slipper til iPhones. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå