Smedsrud Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 I år får nordkoreanerene ny smarttelefon, men hører fortsatt på kassetter Lenke til kommentar
joerlend Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 En liten notis om hvordan dere definerer intranett? Et balkanisert internett, er fremdeles et internett. Mulig intranett er riktig; jeg vet ikke så mye om Nord-Koreanske nettverk at det gjør noe, men som sagt; at et land er helt eller delvis frakoblet andre lands internett, er irrelevant. 1 Lenke til kommentar
Espen Vd Kleeven Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Hei!! ikke noe galt med kassetter (for oss som har levd lenge nok). Ja helt klart ikke beste kvalitet, men utrolig moro å høre på ræva kvalitet når man tok opp "Ti i Skuddet" på 80-tallet som unggutt. 5 Lenke til kommentar
DKJR70TD Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Morro at dere skriver at de for ny telefon med android bugat som resten av verden fikk i 2016? de fleste androidtelefonene fortsatt kjører denne eller eldre? 5 Lenke til kommentar
DKJR70TD Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Morro at dere skriver at de for ny telefon med android bugat som resten av verden fikk i 2016? de fleste androidtelefonene fortsatt kjører denne eller eldre? #nugat Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Hei!! ikke noe galt med kassetter (for oss som har levd lenge nok). Ja helt klart ikke beste kvalitet, men utrolig moro å høre på ræva kvalitet når man tok opp "Ti i Skuddet" på 80-tallet som unggutt. En original kassett har faktisk mer enn bra nok lydkvalitet. Mange som har bommet på min kassett vs bluetoooth fra telefonen blindtest på mitt stereoanlegg hjemme hos meg 5 Lenke til kommentar
Lasse Nessøe Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Bare meg eller er det noe spes at det "Nord koreanske spillet" er tekstet på engelsk? 3 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Bare meg eller er det noe spes at det "Nord koreanske spillet" er tekstet på engelsk? Er vel en versjon noen har fått tak i og oversatt. Trenger ikke være verre enn det. 1 Lenke til kommentar
Karamell Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 En kassett utgave av "Paranoid" med Black Sabbath jeg fikk tak i brukt, låt faktisk langt bedre enn mange moderne innspillinger, og tapen ble aldri dårligere lyd på, så lenge jeg hadde den. Og en kassett med Bel Canto "shimmering warm and bright" som var 20 år nyere enn "Paranoid", røk etter et år, og låt helt ræv etter X antall avspillinger. Men seff er det ikke Paranoid som spilles i Nord Korea. 1 Lenke til kommentar
H_Bozz Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Bruker en kassett for å spille musik fra mobilen min når jeg kjoerer bil. Fungerer flott. Men jeg bor i soer korea ikke nord Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Så denne saken for non timer siden.. Trodde det var en spøk. Lenke til kommentar
NZQQ7P8R Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 "For øvrig setter nok de færreste utlendinger særlig pris på å surfe på Kwangmyong eller videre ut på internett, da oppkoblingen skjer over en oppringt, analog, telefonlinje slik vi husker det fra tidlig 90-tall." Det lokale intranettet og internettet er fysisk adskilt. Det er derfor ikke mulig å surfe fra det ene til det andre. Internettilgangen går over fiberoptikk og er overraskende lite sensurert. Begrensningene går mer på tilgang og overvokning. Lenke til kommentar
thof Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Ikke mer enn 7 år siden Lexus og Mercedes sluttet med kassettspillere... https://e24.no/bil/kassett-spilleren-er-doed/20023690 Lenke til kommentar
Jan Olsen Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Drømmesystemet til Hollywood: "filmer, som gjerne spres ulovlig via DVD-er eller minnepinner, alltid vil kunne spores tilbake til alle som har hatt befatning med innholdet" De ville sikkert presset på dette gjennom lobby, om ikke Nordkorea var eneste som som brukte systemet :-) Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Nå har vel Nord-Korea gått over til samme tidssone som Sør-Korea, så det er kanskje ikke så rart at Sør-Korea ikke lengre har egen tidssone i distroen? https://www.abcnyheter.no/nyheter/verden/2018/04/30/195392240/nord-korea-stiller-klokken-lordag Lenke til kommentar
Richard Renstrøm Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Linux er et svært bra kernel der det finnes mange bra OS. Likevel er Red star OS et problem, da myndighetene har tilpasset den for å overvåke egne innbyggere Lenke til kommentar
matti Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Kwang my ong oversatt til engelsk " kiss my ass" ? Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 Dette landet må bare være hipsternes våte drøm Lenke til kommentar
Selvbyggern Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 "Ser man bort fra det mye omdiskuterte atomvåpenprogrammet og romprogrammet deres har nemlig ikke den jevne nordkoreaner særlig mye elektronikk å sysle med." Må si det er ganske utrolig at den jevne nordkoreaner får lov til å sysle med atomvåpen og romprogram då! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå