iR' BR34K Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Oppfølgjar til actionrollespelet kjem til PlayStation.Nioh 2 annonsert Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Føles rart å si det, med alt det andre som har blitt vist, men dette er høydepunktet fra E3 2018 for min del. Lenke til kommentar
Måkebytteren Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Ni-Oh var et helvete å komme igjennom! Den type tålmodighet har jeg ikke så jeg står glatt over toeren! Lenke til kommentar
BX3.KenshiN Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Ni-Oh var et helvete å komme igjennom! Den type tålmodighet har jeg ikke så jeg står glatt over toeren! Hehe, ikke fan av å dø 30 ganger i timen, altså? Lenke til kommentar
Misky Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Dette blir spennende! Jeg storkoste meg med Nioh, men kunne ønske det var litt mer "character customization" sånn som i Souls spillene. (Da tenker jeg hovedsakelig på hovedfiguren, og ikke ulike builds.) Vi trenger flere sånne spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå