Arodem Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Oh, baby baby!Death Stranding er fremdeles helt absurd – men nå har vi sett litt mer Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Weird shit is still weird.. Lenke til kommentar
Elgen-Hansi Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Jeg mistenker at Kojima, uten begrensende faktorer rundt seg, rett og slett blir FOR Kojima. Lenke til kommentar
nonplusultra Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Ser interessant ut dette! Man trenger da ikke forstå alt her i verden :-) Lenke til kommentar
Måkebytteren Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Kombiner Death Stranding med LSD og du ender opp der Lovecraft hentet inspirasjonen sin fra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Jeg mistenker at Kojima, uten begrensende faktorer rundt seg, rett og slett blir FOR Kojima. Hva var de begrensende faktorene? Han har fått med seg folk fra Konami til Kojima Productions. Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Aner ikke hvor godt det kommer til å fungere som spill, men sånn rent presentasjonsmessig mtp. traileren er det jo fantastisk, men Kojima har jo alltid vært flink til (og glad i) å lage mellomsekvenser, uavhengig av hvor sært innholdet er altså. Lenke til kommentar
Elgen-Hansi Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Hva var de begrensende faktorene? Han har fått med seg folk fra Konami til Kojima Productions. Nær sagt alle designere, producere og de aller fleste andre jobber med "tøyler". En av de få måtene å unngå det på er å gå indie, forutsatt at man har uavhengig finansiering. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 (endret) Nær sagt alle designere, producere og de aller fleste andre jobber med "tøyler". En av de få måtene å unngå det på er å gå indie, forutsatt at man har uavhengig finansiering. Hva får deg til å tro at Sony er forskjellig fra Konami når det gjelder penger? Hideo har nok fått klar beskjed om hvor mye tid og penger han får bruke på Death Stranding så lenge det er Sony som betaler Endret 12. juni 2018 av Slettet-8OkEXm Lenke til kommentar
Elgen-Hansi Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Nær sagt alle designere, producere og de aller fleste andre jobber med "tøyler". En av de få måtene å unngå det på er å gå indie, forutsatt at man har uavhengig finansiering.Hva får deg til å tro at Sony er forskjellig fra Konami når det gjelder penger? Hideo har nok fått klar beskjed om hvor mye tid og penger han får bruke på Death Stranding så lenge det er Sony som betaler Poenget er ikke penger. Det er kreativ frihet. Jeg tror han har mer av det nå. Uansett alt for tidlig å si noe om spillet. Håper det blir konge! Lenke til kommentar
Iki Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Nær sagt alle designere, producere og de aller fleste andre jobber med "tøyler". En av de få måtene å unngå det på er å gå indie, forutsatt at man har uavhengig finansiering.Hva får deg til å tro at Sony er forskjellig fra Konami når det gjelder penger? Hideo har nok fått klar beskjed om hvor mye tid og penger han får bruke på Death Stranding så lenge det er Sony som betaler Poenget er ikke penger. Det er kreativ frihet. Jeg tror han har mer av det nå. Uansett alt for tidlig å si noe om spillet. Håper det blir konge! Vi får håpe han har mer frihet. Under mgsv ble han innesperret på et rom i flere uker, hvor all beskjed til teamet om hvordan spillet skulle være ble overlevert av en "oversetter" fra Konami. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 Det er ganske fantastisk å se kor enkle enkelte er når det kommer til spill. Uaansett, gleder meg veldig til Death Stranding. Er heilt der oppe med Cyberpunk 2077 for meg. 2 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 Kojima gjør jo disse trailerne mer kryptiske enn de må være. Det som jeg tror er greien: - Regnet er entropisk og gjør ting eldre - Derfor finnes det ingen infrastruktur, og ting må transporteres til fots mellom... Utposter eller hva de nå er. Det er jobben til Norman Reedus (de kaller han en porter, eller portør på norsk) - Babyen er en klone av ham selv, som regnet kjapt kan gjøre til en voksen versjon dersom han kommer i trøbbel - Kroppen han bærer på ryggen i noen av scenene kan like gjerne være ham selv. Panteordning for å få en ny klone? Tittelen viser vel til disse svarte spøkelsesgutta som blir synlige om man har den lille radar-klikkedingsen. Basert på den forrige traileren og fyren som prøver å knivstikke seg selv, så er det verre å bli drept av dem enn av noe annet (kanskje man blir en selv). Litt usikker på hva som var greien med larven. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 14. juni 2018 Del Skrevet 14. juni 2018 Moderatormelding 4 innlegg er fjernet fra tråden pga OT, tilbakemeldinger tas på PM eller i tilbakemeldinger-kategorien. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå