Arodem Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Sonys nye storspill fikk en omfattende gjennomgang. Se den her.Ghost of Tsushima ser aldeles nydelig ut Lenke til kommentar
Avean Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 De har virkelig fått til combat. Ikke overdrevet splash splash med regnebue farger som i Nioh takk gud. 1 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Ser unektelig bra ut, men kunne nesten vært en Witcher 3 mod. Lenke til kommentar
nonplusultra Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Jepp - dette ser rått ut Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Håper på ett japansk lydspor,det ville gjort veldig veldig mye for stemningen for min del. 2 Lenke til kommentar
Discord Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 engelsk stemme -.- håper verkligen dette kommer med japansk lydspor, høres horribelt ut med engelsk Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Kan ikke se for meg noe annet enn at det kommer til å bli dubbet for en Japansk utgivelse, så vil nå tro at Sony er smart nok til å inkludere det lydsporet på all internasjonale utgaver av spillet også. Hvis ikke så importerer jeg likeså godt fra Japan igjen Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Fuck det. Jeg vil ha nynorsk dub! 5 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 (endret) Fuck det. Jeg vil ha nynorsk dub! Nynorsk fortellerstemme, hadde vært så deilig avslappende faktisk. Endret 12. juni 2018 av Mala 1 Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 (endret) Hmm, fightinga minner meg om et spill jeg spilte for lenge siden, men husker ikke navnet (trodde det kanskje var bushido blade, men så ikke ut til å stemme), der man hadde samurai-dueller med ulike "skoler". Endret 12. juni 2018 av Respwner Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 La for all del dette spillet gønne på i 60... Lenke til kommentar
New77Era Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 Men er dette spillet RPG? Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 Vel, ser ut til at de skjønner at folk vil ha det på japansk “The details are still being worked upon, but a Japanese-language option with English subtitles was mentioned. The demo we saw consisted of the gameplay section shown during PlayStation's press conference, but now in Japanese. Plans are afoot to localise the full game, Sucker Punch said.” https://www.eurogamer.net/articles/2018-06-13-ghost-of-tsushima-will-have-japanese-audio-track Lenke til kommentar
Legokun Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 Hmm, fightinga minner meg om et spill jeg spilte for lenge siden, men husker ikke navnet (trodde det kanskje var bushido blade, men så ikke ut til å stemme), der man hadde samurai-dueller med ulike "skoler". Du tenker nok på "Kengo: Master of Bushido". Husker det godt, var vel en av favorittene den gang. Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 13. juni 2018 Del Skrevet 13. juni 2018 Du tenker nok på "Kengo: Master of Bushido". Husker det godt, var vel en av favorittene den gang. Det er helt riktig, sjekket det ut etter at jeg hadde skrevet innlegget og fant ut av det. Det var en liten perle jeg husker jeg spilte uten noe særlig forventninger og som leverte til de grader den gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå