Jonas Magerøy Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Du kan lage din egen figur, og velge om du vil være mann eller kvinne.Her er den første traileren til Assassin's Creed Odyssey Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Ser veldig lovende ut, men det gjenstår å se hvor sterk historiefortellingen og valgene faktisk er. Og om det er noen interessante karakterer man følger, og ikke bare en solo grind når det kommer til stykket. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Ser ut som det benytter samme spillmotor og egentlig deler alt med Assassins Creed Origins. Kanskje ikke så rart når det er under 1 år mellom de to spillene. Spørsmålet er jo om de har klart å forbedre på de svakere elementene til Origins. Kampsystemt, animasjonene osv var litt så-som-så og selve historiefortellingen var temmelig svak i Origins. Rent visuelt osv ser det jo veldig imponerende ut. Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 ACO ble for kjedelig. sørgelige sideoppdrag som man måtte ta mange av. Det blir nok samme, men man kan vær dame da så da blir det garantert kjøp... Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Det fantes ikke romerske kvinnelige soldater, men passer sikkert flott med SJW agendaen. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 19. juni 2018 Del Skrevet 19. juni 2018 Det fantes ikke romerske kvinnelige soldater, men passer sikkert flott med SJW agendaen. Hvor i alle dager ser du en kvinnelig romersk soldat her? I spillet så har man Alexios og Kassandra som begge er spartanere etter det jeg har skjønt, ikke 100% sikker på om de skal være et søskenpar eller ikke, men i historien i spillet så har de levd i eksil fra Sparta. Ikke helt utenkelig at Kassandra for eksempel har blitt lært opp av Alexios til å slåss med tanke på hvor godt trente spartanske kvinner var i forhold til resten av den greske antikkens kvinner. I hvert fall gå litt igjennom det du kommenterer om før det forbanna SJW oppgulpet kommer hver jævla gang. 2 Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 20. juni 2018 Del Skrevet 20. juni 2018 Det fantes ikke romerske kvinnelige soldater, men passer sikkert flott med SJW agendaen. Hvor i alle dager ser du en kvinnelig romersk soldat her? I spillet så har man Alexios og Kassandra som begge er spartanere etter det jeg har skjønt, ikke 100% sikker på om de skal være et søskenpar eller ikke, men i historien i spillet så har de levd i eksil fra Sparta. Ikke helt utenkelig at Kassandra for eksempel har blitt lært opp av Alexios til å slåss med tanke på hvor godt trente spartanske kvinner var i forhold til resten av den greske antikkens kvinner. I hvert fall gå litt igjennom det du kommenterer om før det forbanna SJW oppgulpet kommer hver jævla gang. Spartanske kvinner var heller ikke soldater, så poenget mitt står fortsatt selv om jeg var rask på avtrekkeren. Forveksla det lille jeg så med romersk rustning. Kvinner som gikk rundt å lekte soldat på den tida hadde nok blitt drept på stedet eller stilt for krigsrett og blitt henretta for fornærmelse mot hæren. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 SKAL ALT HETE ODYSSEY NÅ ELLER Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Spartanske kvinner var heller ikke soldater, så poenget mitt står fortsatt selv om jeg var rask på avtrekkeren. Forveksla det lille jeg så med romersk rustning. Kvinner som gikk rundt å lekte soldat på den tida hadde nok blitt drept på stedet eller stilt for krigsrett og blitt henretta for fornærmelse mot hæren. Og det finnes ikke lysende magiske kuler som romvesen legger igjen heller. Men det finnes i AC spillene. Det er ikke noe som noen gang har hvert historisk korrekt i noen AC spill. Det er fantasi/sci fi. 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Det er fantasi/sci fi. Ikke alle som klarer å skille fiksjon ifra virkelighet dessverre. Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Spartanske kvinner var heller ikke soldater, så poenget mitt står fortsatt selv om jeg var rask på avtrekkeren. Forveksla det lille jeg så med romersk rustning. Kvinner som gikk rundt å lekte soldat på den tida hadde nok blitt drept på stedet eller stilt for krigsrett og blitt henretta for fornærmelse mot hæren.Er dette det eneste du finner i AC-serien som ikke er 100 realistisk, eller henger du deg opp i akkurat dette fordi? .... 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Er dette det eneste du finner i AC-serien som ikke er 100 realistisk, eller henger du deg opp i akkurat dette fordi? .... Fordi jenter har lus, og han vil ikke spille spill han får lus av. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 SKAL ALT HETE ODYSSEY NÅ ELLER 1: Les https://snl.no/Odysseen 2: Hvilke andre spill har dette i navnet? Jeg kjenner bare til Super Mario Odyssey Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Jeg var ikke superseriøs Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Jeg var ikke superseriøs Nei skjønte det av caps-locken, men det virket som det lå noe bak det og valgte derfor å svare Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 (endret) Er dette det eneste du finner i AC-serien som ikke er 100 realistisk, eller henger du deg opp i akkurat dette fordi? .... Dette har ingenting med realisme å gjøre. Det har med å iverateta en viss integritet på materiale og historisk setting man bruker. Endret 21. juni 2018 av Allostasis Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Dette har ingenting med realisme å gjøre. Det har med å iverateta en viss integritet på materiale og historisk setting man bruker. Bare å velge å spille som en mann da vet du . Hvis du vet hvordan Assassins Creed-spillene fungerer så vet du at du ikke spiller *i den tiden* den er satt. Du går inn i historien via etterkommere til disse personene. Derfor er ikke ting nødvendigvis helt nøyaktig. Det er som et spill i et spill det her. Derfor gjør det ingenting om karakteren ser seg selv som en kvinne i den settingen der. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Dette har ingenting med realisme å gjøre. Det har med å iverateta en viss integritet på materiale og historisk setting man bruker. Well ingen av rustingene eller uniformene i noen AC spill har noen gang hver korrekte. Hvorfor ikke klage integriteten alle de gangene. Eller den fiktive representasjonen av Da Vinci? Nei eneste som har noe å si for "historisk integritet" er om en karakter har pupper eller ikke. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 21. juni 2018 Del Skrevet 21. juni 2018 Folks illusjon om at de lærer historie blir brutt. Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 23. juni 2018 Del Skrevet 23. juni 2018 (endret) Well ingen av rustingene eller uniformene i noen AC spill har noen gang hver korrekte. Hvorfor ikke klage integriteten alle de gangene. Eller den fiktive representasjonen av Da Vinci? Nei eneste som har noe å si for "historisk integritet" er om en karakter har pupper eller ikke. Jeg er sikker på det er folk som irriterer seg over feil rustninger også, men nå er det først og fremst det som føltes "out of place" for hvermansen som oftest blir kritisert. Er glad i pupper jeg og foretrekker å spille kvinnetoon i MMO, men pretensiøse greier som å ha en kvinne leke soldat i Romersk tid er bare tullete. Når de først har valgt en Romersk setting så forventer jeg en viss autentisitet. Jeg kan fint godta at det springer rundt afrikanske damer i Nazi uniform på multiplayer i Call of Duty: WW2, men ikke at de vises som en del av story kampanjen. Hvorfor? Fordi det er helt på tryne og så langt fra den historiske virkeligheten det går an. Endret 23. juni 2018 av Allostasis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå