DanielP Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Mekket en liten logo til et prosjekt vi holder på med på skolen. Setter pris på konstruktiv kritikk og forslag. Takker DanielP Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg synes kanskje det ikke passet som en logo, det der er vel mer et bilde for å si det sånn, men et veldig sweeeet bilde! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Selve logoen (skrifta) passet jo ikke akkurat for en fasjonabelt hotell, vil jeg si! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Enig med Mikka. Skriften var ikke akkurat "elegant". Som tjcombo sier, dette er vel ikke akkurat en logo i den forstand. Men brukbart til webben skulle det absolutt være! Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 En logo skal ALDRI inneholde bitmap, logoer lages som vektorer i f.eks. Illustrator eller Freehand. Dette for at de skal kunne brukes allsidig og ikkje ha noen begrensninger når det gjelder f.eks størrelse. Andre viktige ting å tenke på når man lager logo: Bruk få farger, jeg bruker maks 3 farger. Få detaljer, fordi den skal kunne gjengis likt i de fleste tilfeller. Bør også se bra ut som svart/hvitt. En logo er som regel best når den er helt enkel. Det du har gjort: Du bør få en bedre helhet i teksten din, den står noe løst nå, lurt å tenke symmetri og "det gyldne snitt".. Etterhvert som man blir erfaren kan man være litt friere. Bilde er som sagt ikkje bra å bruke i en logo. Ble mye kritikk, men det beste er å lære seg det grunnleggende med engang. Lykke til videre. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 hehe, takker for all kritikk Kan visst bare glemme denne som logo, men vil gjerne fortsette litt med den. Man lærer av alt man gjør. Så poster ett par bilder til, se om det ble noe bedre. Takker for all respons DanielP Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Skrifta passer fremdeles for dårlig inn, prøv med en form for "elegant håndskrift" font elns... Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Bedre tekst nå, men den er noe utydelig pga. scanlines'ene, du bør vurdere å forstørre all tekst en smule, trur helheten vil bli bedre. Den nederste er helt klart best. EDIT: Prøv å ikke bruk kursiv tekst... Endret 15. desember 2003 av kvikks Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Enig med kvikks også, fjern scanlines på nederste del av bildet. Likte det nest nederste best, altså det med "årntlie" farger på bildet øverst. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Her har dere noen til... Fikset litt forskjellig font og tok vekk scanlines på nederste del Takker DanielP Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 var absolutt best! Ser ganske grei ut no faktisk Edit: litt utydelig skrift - leik litt med font AA og kvalitet når du lagrer Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 takker Mekket litt på AA og kvaliteten, så bare poster det for å se forskjellen... Takker DanielP Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Enig med Arve87, men du bør få teksten "Vi er der for deg" litt tydligere. "Vi er der for deg" teksten fungere best på versjon uten serif font... Ville ikke ha lagt teksten som kursiv. EDIT: litt for sein... nå har du jo ordnet teksten.. , nå litt pirking; prøv å få lik avstand fra "kanten" på all tekst... Flytt hotell teksten en anelse inn. Endret 15. desember 2003 av kvikks Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Noe sånn som dette du mente?: Takker DanielP Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Dobbelpost DanielP Endret 15. desember 2003 av DanielP Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Var ikkje helt det eg meinte at begge skulle være likt høyre justert, men dette ble bedre... Bra balanse i bildet nå. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Dumt med bilde i en logo, da!? Helt okei, ikke veldig bra. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Hvis du leste så sa jeg at jeg ga opp ideen om at det var logo. Men jeg ville fortsette på "bildet" bare for å lære litt DanielP Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Sorry. Jeg leste ikke skikkelig. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 hehe, helt iorden Lett å drite i all skrifta når det er bilder på siden Men jeg setter pris på svar uansett. får som oftest noe utav de uansett om de svarer litt på viddene. DanielP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå