ski kongen Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 har 2 problemer. nr 1 jeg skulle tilbakestill min Samsung s7 i dag. jeg sikkerhetskopierte til Google konto men bildene ble ikke med. er det noen som vet om en løsning å få tilbake bildene eller er dem borte for godt? nr 2 ble lilla flekker på skjermen i dag noen som vet hva det er? takk for hjelpen. Lenke til kommentar
HiMi Skrevet 12. november 2018 Del Skrevet 12. november 2018 har 2 problemer. nr 1 jeg skulle tilbakestill min Samsung s7 i dag. jeg sikkerhetskopierte til Google konto men bildene ble ikke med. er det noen som vet om en løsning å få tilbake bildene eller er dem borte for godt? nr 2 ble lilla flekker på skjermen i dag noen som vet hva det er? takk for hjelpen. Svar på nr 1: Om du ikke har sikkerhetskopiert telefonen med Google eller Samsung konto, har de gått tapt. Alternativt, så kan du prøve Gihosoft Android Recovery og/eller FoneLab Android Recovery Svar på nr 2: Lilla flekker er tegn på at skjermen din har tatt "kvelden". Det er døde/brente piksler, så du må bytte skjermen. Det er et kjent problem med Samsung telefonene. Spesielt S7 og S7 Edge. Lenke til kommentar
Kassia Amily Skrevet 27. mars 2020 Del Skrevet 27. mars 2020 Hei, hvis du ikke har en sikkerhetskopi, er den beste måten å bruke et gjenopprettingsverktøy. Det er så mange valg, men hvis du trenger en gratis, kan du prøve Bitwar Android Data Recovery. Dette verktøyet er trygt og effektivt, håper det fortsatt hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå