kain Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hvis penger ikke spiller noen rolle så er det vel bare å få tak i en fet pc fra cilicon vally... Lenke til kommentar
pertm Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hvis penger ikke spiller noen rolle så er det vel bare å få tak i en fet pc fra cilicon vally... Eller en Mac (vet ikke om det blir ekskludert på grunn av andre ting) eller en PC fra alienware, skal jo være ganske råe. Husker jeg så et sted en PC med ramdisk på noen GB. Som OS disk vil det knuse en hver scsi disk. Lenke til kommentar
HuGo_ Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Som sagt så går jeg personlig alltid for p4... og kommer sikkert til å fortsette med det. Men skulle jeg hatt en ren gaming pc.. så ville jeg gått for athlon64/fx eller.no som sagt så ligger de under intel i pris også. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 ok men sjekk denne da? heheh den er ekstrem!!! http://www.go-l.com/desktops/machl38/features/index.htm fy fa*n for en pc:) Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 ikke bare rå, den er sinnsyk;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå