Petter(-) Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 (endret) . Endret 12. juni 2018 av Petter(-) Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Tja. Vet ikke om en slik annonse du presenterer her øker mulighetene dine til å få noen rundt 30... 1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Ja, de aller fleste som er 30+ er ikke interessert i en som går på videregående. Det finnes de som liker unge menn, men når du ikke engang er myndig så tror jeg ikke du får deg noe med det første Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Hei! Jeg er en gutt på 17 år. Jeg liker eldre kvinner. Sånn rundt 30 og oppover. Synes eldre kvinner at Jeg blir for ung? Har aldri fått noen sjanse enda Jeg ser du har justert fra 40 til 30. Hva har du å tilby "eldre" kvinner? Jeg sier som andre her, hold deg til jevnaldrende. 1 Lenke til kommentar
Petter(-) Skrevet 11. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2018 Er jo gøy og utforske litt Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 En kvinne på 30 går under "eldre kvinner", jaja, sier vel sitt om avsenderen Er jo bare å prøve seg, de fleste blir nok smigret vil jeg tro. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Trur ikke det er veldig vanskelig å få til. Gå på litt mer voksne barer, og heng der til stengetid. Da kommer damene av seg selv. Ellers er voksne damer mye mer frisluppet, og det burde være rimelig lett å avtale sex-treff på diverse nettsider. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå