Gå til innhold

jobbsøknad

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal søke jobb for første gang, og lurer på hvilke endringer jeg bør gjøre med jobbsøknaden min. Takk for svar Søknad til ekstrahjelp

Hei, jeg så stillingen deres utlyst på finn.no og jeg tenkte med en gang at den ville vært noe for meg. Jeg er en 15 år gammel jente med godt humør som ønsker jobb utenom studiene. Jeg ønsker meg en stilling hvor jeg har tid til både jobb og skole.

Jeg har hele livet mitt ønsket en jobb i butikk, og har lyst til å jobbe praktisk. Jeg liker å være sosial og prate med andre. Jeg lærer fort, glad i utfordringer, har orden i tingene mine og har alltid godt humør. Jeg kan både jobbe selvstendig og sammen med andre.

Jeg er pliktoppfyllende og jeg vet av erfaring, at det kan være hektisk i en butikk. Men jeg trives godt under stress og holder humøret oppe selv om det er mye å gjøre. Jeg blir fort engasjert og motivert i å gjøre det bedre og bedre, og jeg tenker at denne jobben hadde jeg vist stort initiativ til.

Jeg tror en butikkjobb ville være perfekt for meg, og jeg håper det blir hos dere. Jeg kan både jobbe ettermiddager, helger og ferier. Ring meg på telefon: ******eller mail:*********** hvis det er noe dere lurer på. Håper jeg hører fra dere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du virker uærlig. Du har hele livet ønsket å jobbe i en butikk? Du har alltid godt humør?

Jeg ville vært litt mer ærlig og istedenfor fokusert på dine erfaringer og evner og hvordan det gjør deg til riktig person for stillingen. 

Lenke til kommentar

Mitt forslag til en omskrivning. Rettet noen skrivefeil, fjernet noe og omformulerte/la til litt tekst. Litt for mange repitisjoner. Det holder å nevne ditt gode humør en gang ;)

Hei, jeg så stillingen deres utlyst på finn.no og jeg tenkte med en gang at den ville vært noe for meg. Jeg er en 15 år gammel jente som ønsker seg en jobb utenom studiene. 

Jeg er sosial og kommer lett i kontakt med folk. Jeg lærer fort, glad i utfordringer, er ryddig og pliktoppfyllende og har alltid et godt humør. Jeg kan jobbe både selvstendig og sammen med andre.

*gjerne litt mer om hvorfor akkurat du passer for denne stillingen uten å repetere deg selv, du kan gjerne nevne at du jobber bra under stress osv. Positive ting ved din person som er relevant for butikken.*

Jeg kan både jobbe ettermiddager, helger og ferier. Ring meg på telefon: ******eller mail:*********** hvis det er noe dere lurer på. Håper jeg hører fra dere.
Endret av Uderzo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...