steffoyy Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 har en seat leon der airbag lampen lyser,den har gjort det en stund nå, jeg fikk kjørt diagnose på det og dem fant ut at det var sideairbag på førersiden som gjør at det lyser. dem sa også at det var vått under matten i dørken på førersiden og at det kunne være en synder,da det ligger komponenter i gulvet? jeg har vertfall fått tørket det som var vått,var ikke så mye men er tørt nå, kan det være det som har gjort at lampen lyser? eller kontaktfeil? tips om hvor man skal begynne for og finne evt feil? bilen skal inn på eu kontroll i september og jeg regner med at den ikke går igjennom om den lampen lyser.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Feilen ligger enten i kablingen eller i selve airbagen. Diagnoseverktøyet for biltype bør kunne fortelle hvor feilen ligger. Lenke til kommentar
steffoyy Skrevet 11. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2018 Feilen ligger enten i kablingen eller i selve airbagen. Diagnoseverktøyet for biltype bør kunne fortelle hvor feilen ligger. okei for dem sa bare at det sto at det var sideairbagen,men dette var bare en "last minute" diagnose test,så ble ikke undersøkt så nøye. vil tro at det er et universalt verktøy dem har og ikke et spesifikt vagcom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå