AnonymDiskusjon Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Jeg savner Eksen min så mye. Jeg slo opp med hun fordi hun var min første kjæreste og ville ha flere partnere å erfare med (ganske teit ikke sant?), men jeg fortalte hun at jeg ikke ville ha kjæreste på dette tidspunktet av livet mitt. Så mange folk fortalte meg at jeg aldri noensinne vil finne noen bedre. Jeg tuller ikke, kommer aldri til å finne en perfekt som hun var. Smart, morsom og en perfekt kropp! Jeg er 100% sikker på at mamma hadde likt hun. Jeg såret henne hardt. I tillegg skulle jeg tøffe meg foran gutta og kalte hun masse stygt, hun så på meg litt, smilte og gikk med venna sine. Oufff jeg er en tulling. Akkurat nå er hun i et forhold med en gutt som for hennes del er helt fantastisk. Det ser ut som at de vil gifte seg om noen år. Hva burde jeg gjøre? Skal jeg bare leve med det og finne meg en som er «nesten» like perfekt som hun? Anonymous poster hash: 5e89b...c7b Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2018 Ouch... Vi har "alle" vært der... Spesielt det der med å ikke tørre å følge følelsene sine når gutta ser på, og så tape stort på det! Jeg føler med deg, men det er lite du kan gjøre uten å både dumme deg ut, miste ansikt, og egentlig bare ødelegge mer mellom deg og henne. Svelg nederlaget, og gå videre. Vi er bare mennesker, og vi gjør alle ting vi angrer på av og til. Noen ganger trår vi feil i de virkelig viktige valgene i livet. Dessverre. Anonymous poster hash: f0fc5...276 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2018 Men det du kan og bør gjøre, er å be om en helt uforbeholden unnskyldning for måten du slo opp på! Helt uten noe snakk om "at du angrer og vil ha henne tilbake"! Da har du iallefall en mulighet til å få henne til å se på deg som litt mer gentleman og litt mindre drittsekk... Anonymous poster hash: f0fc5...276 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Så mange folk fortalte meg at jeg aldri noensinne vil finne noen bedre. Jeg tuller ikke, kommer aldri til å finne en perfekt som hun var. Kan hende hun var perfekt for deg, men tror neppe du var perfekt for henne utfra hvordan du beskriver din oppførsel. Det beste for din del er vel å se seg videre, ta tiden til hjelp så går savnet over. 5 Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Hvordan kan du si at hun var perfekt for deg hvis du faktisk slo opp fordi du vil dyppe pikken i flere jenter? Hadde hun vært perfekt, så hadde du ikke tenkt sånn 4 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Be om unnskyldning for oppførselen din, som nevnt over og legg det bak deg. 1 Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Ut i fra det du skriver, så fortjener du ikke denne jenta, og jeg håper hun har det mye bedre i det nye forholdet. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2018 Jeg vet jeg ikke fortjener hun, har allerede bedt om unnskyldning og hun har for flere måneder siden tiligitt meg. Anonymous poster hash: 5e89b...c7b Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 11. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2018 Jeg vet jeg ikke fortjener hun, har allerede bedt om unnskyldning og hun har for flere måneder siden tiligitt meg. Ser dere? Hun er en person som vet at folk kan forandre seg, og dette er noe jeg beundrer av henne. Kjæresten hennes akkurat nå er en barndomsvenn som jeg vet er en «ordentlig»person og jeg vil alltid det beste for hun, ja jeg vil ha hun tilbake, men så lenge hun er glad med han, er jeg selvfølgelig glad på hennes og hans vegne. Anonymous poster hash: 5e89b...c7b Anonymous poster hash: 5e89b...c7b Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Det eneste du kan gjøre er å vokse på det, personlig. Vi gjør valg her i livet, noen ganger er vi ikke der vi bør være. Det kan være mange grunner til det. Men sånn er det med kjærleiken, den hopper hit og dit, den kan være målrettet, men også tilfeldig. Men når noen forteller deg at "du vil aldri finne noe bedre", så må du være forsiktig med å høre på det. Du er den du er, og du kan finne veldig mange. Det er kun hva du tror om deg selv som betyr noe. Så vær forsiktig med hvem du hører på her i livet. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 (endret) Her er hva du skal gjøre: 1. Du kontakter henne, og sier du trenger å møte henne, og overtaler henne til dette. 2. Når du møter henne spør du henne hvordan hun har det. Du lytter og kommenterer. 3. Du forteller henne hvorfor du har bedt om et møte. Du forteller henne at du er veldig lei deg for måten du behandlet henne på. At du slo opp, måten du gjorde det på, og alt annet du angrer på. Videre forteller du henne at du håper hun kan tilgi deg en gang i framtiden. 4. Du forteller henne at du angrer veldig på at du gjorde det slutt, at hun er perfekt for deg, og at ingen annen jente noen kan måle seg med henne. For det er jo det du sier her. 5. Du forteller videre at du vet det er for sent for dere, pgr av du gjorde og at hun er i et forhold. Men at du ville hun skulle vite at du er lei deg for å ha såret henne og at det eneste du ønsker er hennes tilgivelse og henne tilbake. Jeg vil ikke tro dette vil deg henne tilbake, men det fortjener du ikke heller. Men det burde kjennes godt å ha bedt henne om tilgivelse og sagt unnskyld. Videre kan det være godt å vite at hun nå føler at "tables has turned" og at du sitter igjen nå å føler det slik hun gjorde det når du var stygg med henne. Nå har du gjort det rette, og det føles trist men godt Endret 11. juni 2018 av Smultring77 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Kalte hun masse stygt? Du burde holde deg langt unna henne. Om noe, slutt å oppføre deg som en forpult taper og vær en bedre mann for neste jente du møter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå