Tåketrollet Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Morsomt, Korben. Det var gøy lesning.. so true! 1 Lenke til kommentar
Slagen mann Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Ikke noe spesielt godteri for øyet nei.. Der er det sikkert mye pulvermelk Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 28. juni 2018 Del Skrevet 28. juni 2018 Er vel ikke pupper som er problemet hvis du trenger andre til å avgjøre ting for deg? 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. juli 2018 Del Skrevet 19. juli 2018 Du vet sånne bestemødre i 70-80 årene med store hengepupper som flagrer i vinden? Noe i den duren tenkte jeg på. Nå fikk jeg noen imaginære bilder av pupper som blåser i vinden 1 Lenke til kommentar
Samara Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Men sånn er livet, ingen er attraktiv for alltid. https://m.youtube.com/watch?v=OOgd9hitEAE Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 22. juli 2018 Del Skrevet 22. juli 2018 Spiller ingen rolle, det er rumpa som får min oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Bloatlord Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Ikke bra! Nei! Men viktigere at hullene føles tighte og fine, ville ikke bekymret meg nevneverdi over hengepupper, er det for ille får du gratis operasjon av legen! Ja! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2018 Finnes dessverre noen urimelige holdninger. "Pupper må være store, men ikke hengepupper æsj" "Damene må være veltrente med lav fettprosent, men store faste bryster!" Så det er bare å trosse fysikkens og biologiens lover, kvinner! Anonymous poster hash: d0833...298 7 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Er det virkelig galt å ha en preferanse? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2018 Er det virkelig galt å ha en preferanse? Nei, men hvis preferansen ikke er realistisk oppnåelig så har man jo et problem da. Og hvis mange nok har den uoppnåelige preferansen danner det seg et press for folk til å leve opp til uoppnåelige idealer. Det er ikke nødvendigvis så fryktelig positivt. Anonymous poster hash: fac18...097 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 (endret) Hele dette problemet er sterkt overdrevet av media. Hvor mange menn er det egentlig som har uoppnåelige preferanser hos kvinner? Kvinner som trur menn vil ha noe uoppnåelig har egentlig bare seg selv å takke for sitt dårlige selvbilde. Der trengs det en reality check. Dette "presset" det snakkes om eksisterer kun i deres eget hode. Menn flest er faktisk ikke så veldig kresne. Det er i hvert fall mitt inntrykk. Idealkroppen til menn er minst like uoppnåelig som kvinners, men det er liksom inneforstått at menn vet at dette presset bare er bullshit og ikke lar det gå innover seg. Hvorfor er det ikke inneforstått at kvinner også tenker slik? Jeg ser på det hele som en slags umyndiggjøring av kvinner. At de ikke vet bedre, og må beskyttes. Tullball. Kvinners psyke er ikke så skjør som media skal ha det til. De vet dette like godt som oss menn. Endret 26. juli 2018 av Skurupu 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Perfeksjon er uansett sjeldent mulig. Det betyr ikke at man ikke kan like ting som ikke er perfekt. Jeg liker Audi. Det betyr ikke at jeg ikke kan sette pris på en BMW. Sånn bare for å dra en dårlig analogi. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2018 Er det virkelig galt å ha en preferanse? La meg komme med et lite eksempel. En kompis fortalte meg en gang at han overhodet ikke taklet å være med noen som hadde et par kg ekstra på kroppen. Samtidig så har han klaget over at dama brukte for mye tid på trening. Det er en helt urimelig paradoksal standard som er uoppnåelig. "Vil ha noen som er veltrent men ikke bor på treningssenter" blir litt det samme som "store pupper men ikke hengepupper" Det er bare å glemme omtrent. Det er lov å ha det som preferanse men det er jævlig dust og åpner for en verden av skuffelser. Så lenge gravitasjon eksisterer så bør man rette sine preferanser i naturlig retning. Samtidig kan man spørre seg selv om det er kult med silikon. Kanskje? Jeg vet ikke. Anonymous poster hash: d0833...298 1 Lenke til kommentar
Bloatlord Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Er det virkelig galt å ha en preferanse? Menn har ikke lov til å ha preferanser offentlig, det må holdes skjult i dagens samfunns eller så blir du uthengt 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 (endret) La meg komme med et lite eksempel. En kompis fortalte meg en gang at han overhodet ikke taklet å være med noen som hadde et par kg ekstra på kroppen. Samtidig så har han klaget over at dama brukte for mye tid på trening. Det er en helt urimelig paradoksal standard som er uoppnåelig. "Vil ha noen som er veltrent men ikke bor på treningssenter" blir litt det samme som "store pupper men ikke hengepupper" Det er bare å glemme omtrent. Det er lov å ha det som preferanse men det er jævlig dust og åpner for en verden av skuffelser. Så lenge gravitasjon eksisterer så bør man rette sine preferanser i naturlig retning. Samtidig kan man spørre seg selv om det er kult med silikon. Kanskje? Jeg vet ikke. Anonymous poster hash: d0833...298 Da er kompisen din en idiot. Men det er da ingen i denne tråden som viser slike takter, så ærlig talt skjønner jeg ikke hvorfor det blir dratt opp. Endret 26. juli 2018 av L4r5 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 (endret) Høres mest ut som snikskryt, egentlig. "Åh, dama mi vil pule hele tiden. Jeg blir helt utslitt." Endret 26. juli 2018 av Skurupu Lenke til kommentar
Krig og fred Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Nei, men hvis preferansen ikke er realistisk oppnåelig så har man jo et problem da. Og hvis mange nok har den uoppnåelige preferansen danner det seg et press for folk til å leve opp til uoppnåelige idealer. Det er ikke nødvendigvis så fryktelig positivt. Anonymous poster hash: fac18...097 Hørt om menn som er usikre pga størrelse på penis? Det er like mye press og mas for menn når det kommer til kropp. 3 Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Å, så moro det må være å ha deg med på fest!Anonymous poster hash: fac18...097 Hvorfor får jeg ikke til å gi denne kommentaren +1 ? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. juli 2018 Del Skrevet 26. juli 2018 Er det virkelig galt å ha en preferanse?Nei, for all del. Men nå snakkes det om stygge pupper. Kan si at man foretrekker noe. Hvis det ikke betyr at man mener det motsatte er stygt, så bør man kanskje formulere seg annerledes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg