Veienopp Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Hei. Har hatt dette lille sverdet eller dolken om det er det, siden jeg var liten. Fant den i skogen og har hatt den liggende i mange år. Kom plutselig til å tenke på at kanskje det er noe av verdi. Noen som vet noe om dette? Ser veldig håndlaget ut og står ingen ting skrevet på den. 1 Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Hvis dette er sant - utrolig kult! Kan jeg spørre hvor den er funnet? Har ikke noe kjennskap til hvordan å identifisere den - men tenker at område den ble funnet kan være til hjelp for hvem som eventuelt sitter på kunnskap om slike. Lykke til -B Lenke til kommentar
Veienopp Skrevet 11. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2018 Var liten så husker ikke helt konkret hvor men var nok en plass i Østmarka i Oslo. Lenke til kommentar
Billie_bad_boy Skrevet 10. juni 2019 Del Skrevet 10. juni 2019 (endret) Hei. Har hatt dette lille sverdet eller dolken om det er det, siden jeg var liten. Fant den i skogen og har hatt den liggende i mange år. Kom plutselig til å tenke på at kanskje det er noe av verdi. Noen som vet noe om dette? Ser veldig håndlaget ut og står ingen ting skrevet på den. Det er jammen fin, det er ikke godt å si, men den kan minne om en persisk/arabisk dolk. {Persian/arabic dagger}. Endret 10. juni 2019 av Billie_bad_boy Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. juni 2019 Del Skrevet 10. juni 2019 (endret) Moroccan jambiya khanjali? edit: ett år gammel tråd ja.. Endret 10. juni 2019 av aklla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå