Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjæreste slaktet mine evner i sengen


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har i løpet av det siste året fått min første kjæreste. Jeg har alltid slitt med å komme altfor fort, og det er en enorm kilde til usikkerhet hos meg.

 

Forrige uke kranglet jeg og dama, og vi kom inn på tema sex. Under samtalen kom det frem følgende:

1. Sexen vår i starten var den verste hun noensinne har hatt

2. Hun tviler på at noen av tidligere jenter jeg har ligget med kan ha likt å ha sex med meg og at de må ha bare latet som

3. At hun faket nytelse og stønning ved sex med meg

4. At hun kjeder seg under sex med meg

5. Sa at hun fikk ingenting ut av sex med meg

6. Hun påpekte at hun ikke kunne si dette tidligere da det ville få meg til å føle meg utilstrekkelig ift. hennes ekser (altså de var mye flinkere enn meg i senga)

7. At det må være innenforstått at sex med meg var elendig og at jeg burde tåle å høre det av den grunn

 

Hun sa i etterkant at, mens vi kranglet, så brydde hun ikke seg om hvordan de tingene hun sa ville få meg til å føle meg. Hun beklaget seg da, men jeg syns ikke det er tilstrekkelig. Jeg kjenner at det at hun har brukt mine ytrede usikkerheter mot meg i en konflikt, er noe jeg sliter med å tilgi. Vi hadde sex en gang etter det, men der hvor jeg etterhvert hadde lært meg å fingre henne og få henne til å komme, så fikk jeg ikke til noe nå. Når det ikke gikk, så ble jeg veldig usikker igjen, og begynte til og med å gråte litt. Skammer meg over å ha grått under sex, og det har aldri skjedd før.

 

Det har rett og slett satt seg en skikkelig støkk i meg. Har vært veldig nedfor siden krangelen, hatt null seksuell interesse (men klarte få til en mekanisk runk, av vane, mer eller mindre), og vet ikke om jeg ønsker å ha sex med henne nå, på lang tid eller noensinne igjen. Er også redd for hvordan dette kan gå utover mitt fremtidige sexliv med andre jenter.

 

Hadde jeg klart å holde ut lenger, så kanskje jeg kunne bli kvitt mye av usikkerheten og sluppet å reagere så sterkt som jeg gjør. Har svært sensitiv penis og vurderer om jeg bør oppsøke hjelp, men frister ikke å få hjelp for at hun skal få mer nytelse etter det hun har sagt til meg.

 

Er en sannhet i det hun har sagt, men syns det ble brutal håndtering av saken fra hennes side. Hva tenker dere - noen som har vært i lignende situasjon? Bør jeg manne meg opp og slutte å syte, bør jeg ta tiden til hjelp og håpe det går over eller bør jeg slå opp med henne?

 

Er mann i midten av 20-årene og jente tidlig 20-årene.



Anonymous poster hash: 40ffa...bcb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det hørtes ut som en forferdelig diskusjon med veldig lite empati fra hennes side.

 

Jeg kan forstå at du begynte å gråte. Det må være fælt å få en slik beskjed, men husk nå på at dette er hennes subjektive mening! Mest sannsynlig så må dette være dårlig seksuell kjemi

 

Hun må selvfølgelig ta sin del av ansvaret dersom hun ikke klarer å kommunisere til deg hvilke behov hun har. Hun kan ikke bare skylde på deg fordi at hun ikke klarer å ha det gøy i senga. Dessverre er mange kvinner veldig slappe i senga og tror at deres nytelse en og alene er mannens ansvar. Dette gjelder spesielt for småjenter som ikke enda har modnet.

 

For min del hadde det ikke vært aktuelt å blitt i et forhold hvor sexen ikke var bra. Sex er for de fleste av oss kjempeviktig i et forhold.

 

 

Dette kan jo være kjempeskadelig for deg da du kan utvikle en utrolig lav seksuell selvtillit som er enormt viktig for oss menn! Du kan ende med å havne i en negativ sirkel hvor du kjører ned deg selv og ender med å ikke klare å prestere.

For din egen del er det kanskje viktig å komme deg ut og finne noen du har god seksuell kjemi med.

 

Jenter kjønnsmodnes i et annet tempo enn oss menn. Mange jenter har veldig vanskelig for å oppnå orgasme i ung alder, noenganger fordi de rent fysisk ikke er ferdig utviklet.

 

For å dra en parallell fra mitt eget liv; jeg fikk min første kjæreste tidlig i tenårene og vi var seksuelt aktive fra 14 års alderen. Vi var sammen til vi var 18 og på den tiden hadde hun aldri fått orgasme. Jeg utviklet en issue rundt dette og trodde det var noe galt med meg og gikk i mange år etterpå hvor jeg nesten var redd for sex for jeg trodde jeg var så dårlig. I realiteten var vi så unge og uerfarne at det var ingen av oss som skjønte hva vi kunne gjøre for å fikse situasjonen og i ettertid har alle mine partnere vært fornøyd med sexen vår og jeg har etterhvert utviklet en god seksuell selvtillit hvor jeg er komfortabel med min prestasjon, men det var flere år hvor keg nesten ikke klarte å oppnå orgasme under samleie og kunne ha sex i timevis uten å få det til selv, selv om partneren hadde kommet flere ganger. Det lå så dypt i meg at jeg hadde overbevist meg selv om at jeg var elendig. Det var jeg ikke, og det er heller ikke du!

 

Jeg anser meg nå som en god sexpartner med mange tillærte teknikker og har ikke møtt en kvinne jeg ikke jevnlig klarer å tilfredsstille, men jeg kan allikevel møte en kvinne hvor den seksuelle kjemien rett og slett ikke er tilstede. Da er det bare å riste på skuldrene og se etter noen andre.

Lenke til kommentar

Dere høres ikke kompatible ut på det intime og hun har i mine øyne misbrukt tilliten deres i forholdet ved å bruke dette mot deg på denne måten.

 

Som Invader Zim er inne på, hennes nytelse er ikke ditt ansvar. Dersom hun har hatt så lite nytelse av sexen tidligere, hvorfor i alle dager har ikke dette vært tatt opp tidligere?

 

Det er lett å si dette når vi ikke er en del av forholdet, men det høres nå ut til at du er på vei ut på en selvdestruktiv sti hvor du betviler dine ferdigheter i senga - som igjen medfører at det du gjør i senga hverken fungerer for deg eller henne og du ikke vil være i stand til å prestere på lang lang tid. Dette må du stoppe. Husk at man må være to for å danse tango, så mye av ansvaret for dette ligger faktisk på henne.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Mye av "ansvaret" ligger på henne for at hun ikke har tatt det opp før, selv om jeg har forståelse for at det kan være et vanskelig tema å ta opp.

 

Manglende kjemi kan jo være noe av svaret, men antakelig også manglende kompetanse. Jeg vil høyst ukvalifisert synse og si at sex kan bli enormt mye bedre om man utvikler sine ferdigheter på feltet. Jeg regner for min del at jeg trenger dette (den dagen jeg får et aktivt sexliv igjen), noe annet er vel egentlig ikke å forvente på grunn av manglende og dårlige erfaringer. Det er nok en folkesykdom, knyttet til kulturen vår, hvor damene ikke tør å si noe siden "menn kun tenker på seg selv uansett" og "jeg vil jo ikke såre ham". Dermed får man ikke sjansen til å forbedre noe som kunne forbedres.

 

Eksempelvis er jeg nok en svært dårlig paleontolog, da jeg har null erfaring med dette. Om jeg skulle starte med paleontologi ville jeg måtte sette meg inn i feltet for å gjøre ting på en god måte. Jeg ville også være avhengig av gode tilbakemeldinger fra mine medarbeidere angående praksis for å kunne forbedre meg. Antakelig vil endel løsninger måtte improviseres fram gjennom prøving og feiling, ut ifra kontekster som terreng, jordsmonn og ressurs-situasjon. Det føles tabu å si det, men jeg tror dette gjelder for seksualitet også selv om det selvsagt er andre faktorer som spiller inn i tillegg.

 

Det er lett å legge all vekt på kjemi oppi dette, fordi det er null problem å knulle et nylig bekjentskap som man attrår med hele sitt vesen. Da har dårlig teknikk og kunnskap null å si fordi følelsene er så sterke. Etter hva jeg har kunnet registrere er dette noe som er dømt til å avta over tid, så det er neppe en bærekraftig holdning om man har troen på varige og monogame parforhold. Selvsagt må kjemien være der, men det er neppe nok til å opprettholde et varig sexliv over tid, spesielt ikke med fravær av kommunikasjon om hva den ene parten ønsker seg seksuelt.

 

Lei suppe du har havnet opp i. Vet ikke om det hjelper å høre, men jeg vil tro denne problematikken er veldig vanlig i norske forhold og av de samme årsakene. Er vel bare å ønske lykke til :/

Endret av Aiven
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Nå vet jo ikke vi noe om hva han sa til henne først da. Det hun har sagt er i hvert fall noe han kan gjøre noe med.

Hadde vært verre om hun sa at han hadde liten penis. Uansett må TS ta et valg. Er dette noe han kan komme over eller ikke.

 

Når det gjelder å komme for fort så har jeg hørt at det hjelper å trene bekkenmuskulaturen og rumpa. Det hjelper også å trekke seg ut når man kjenner at man nærmer seg, og ta en pause. Å skylde på at man er så sensitiv er litt lettvint, synes jeg. Uansett er dette et problem du lett kan fikse. Et luksusproblem! Det finnes menn/gutter som har problemer med å få utløsning ved penetrering. Mye vanskeligere å fikse.

 

Første steg mot å løse problemet er å slutte å være sint og såret. Klarer du ikke det så er dette forholdet dødfødt.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

1: Gå fra henne. Slik adferd er ikke noe bra, og hvem vet hva hun kommer til å bruke i fremtidige krangler? Du kan alltids snakke med henne om det, men erfaringsmessig så vil det i beste fall bare dempe adferden i en periode.

 

2: Med din neste partner kan du jo prøve kremer som denne: https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-ham/rock-hard-krem/?perform=category

Den bedøver hodet og gjør at du forhåpentligvis da holder ut litt lenger.



Anonymous poster hash: 892e8...c92
Lenke til kommentar

Jeg er ikke nødvendigvis enig med folk som sier at det er noe galt med denne dama. Hun gjør bare det som 99% alle kvinner gjør; behandler svake nice guys på en dårlig måte. Dette er et velkjent fenomen, og ikke nødvendigvis så rart.

 

Det finnes aldri en akseptabel begrunnelse for å krangle med en kvinne. Hva enn hun gjør, skal du forholde deg
fullstendig upåvirket og følelsesmessig likegyldig. Det er rett og slett din jobb som hennes mann å 
sørge for ikke å eskalere slike situasjoner. Kvinner tester deg stadig vekk, og dersom du lar deg affisere har du tapt.
 
Grunnen til at du blir testet slik er naturlig nok at hun skal være sikker på at hun har funnet en mann som faktisk er det hun trenger. Og ved å være svak så er jo du en slags årsak til at hun har gjort et dårlig valg og funnet en dårlig mann, ergo blir du behandlet deretter.
 
Du kan jo selv tenke deg hvilken risiko hun løper ved å få barn med en mann som er så svak at han begynner å gråte når han får høre han er dårlig i senga. Hun tenker hvis det er nok til å vippe deg av pinnen, hva gjør han da når barnet blir alvorlig syk eller andre katastrofer inntreffer familien, og hun og barna trenger din emosjonelle styrke? Når hun har så mye makt over deg sier det seg selv at hun heller ikke har noe respekt for deg. 
 
Det de fleste kvinner i stor grad søker i en mann er trygghet. Emosjonell trygghet er det aller viktigste. Det kan ikke føles særlig trygt å hengi seg til en mann som begynner å grine av slike ting. Den eneste akseptable årsaken til å gråte så dama di ser det, er dersom hunden din har dødd.
 
Du har mye du bør jobbe med. Selvfølelsen din, respekten du har for deg selv. Skaden i dette forholdet er allerede gjort, denne jenta
kommer aldri til å respekterer deg og det beste du kan gjøre som en start er å avslutte ting. 
Endret av coffeee
Lenke til kommentar

 

 

Det de fleste kvinner i stor grad søker i en mann er trygghet. Emosjonell trygghet er det aller viktigste. Det kan ikke føles særlig trygt å hengi seg til en mann som begynner å grine av slike ting. Den eneste akseptable årsaken til å gråte så dama di ser det, er dersom hunden din har dødd.

 

Hold det falskt  :thumbup:

Lenke til kommentar

Hvis alt det du skrev er sant så vil jeg bare si, wow!

Hvis du elsket og respekterte henne før, men gjør du det nå etter alt det hun sa til deg?

 

Jeg skal ikke si at du må gå fra henne eller finne på noe annet, men jeg vil minne deg på at du ikke må miste selvrespekten og det du har igjen av selvtillit ved å være sammen med henne. Eller føler du for å gå i fra henne på grunn av dette? Forresten, det hadde vært int å høre dine argumenter for å fortsatt være sammen med henne, og ikke glem at tissen din har mye ugjort enda....

Endret av Korben
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Eldste trikset i boka er vell bare å ta deg en runk før sex. Samt sleng på en kukk-ring, så kan du bare peise på selv om du får orgasme, selv om det gjør litt vondt. 

 

Det skal bare en god "session" til for at selvtilliten tar seg 10,000 skritt opp. Planlegg sex, runk først, kjør på med forspill og sleng på kukkringen.  :)

Lenke til kommentar

Det er berre å dumpe henne.

Du e dårlig i senga? Hun kan jo vare øverst og ri deg? Da er det helt opp til ho, kor godt det blir! Hun kan SI kva hun vil/liker/ikkje liker. Det er ikkje du som er dårlig i senga, men ho.

Eg hadde jenter som kjedet seg når det var rolig/sakte, men digget hardt sex. Eg hadde det motsatte - hardt sex gjorde vondt, mens de køm med meget kjapt av rolig. Nøkkelen her at hun må kunne si kva hun vil/liker.
Og ja, ho er også med på prosessen. Med mindre du knuller ei dokke, så har ho 50% av ansvaret, at det skal bli deilig for dere begge.

Dump ho, fin ei skikkelig jente, kos deg masse i senga!

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...