Milarwen Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 (endret) Blir spennende det her. Man kan kalle seg ekte fan men det synker ned til at det fortsatt er Bethesda som skal gi ut neste TES i rekken. Jeg er fan av både Daggerfall og Morrowind, men ble gladelig overrasket over Oblivion, noe som gjorde at jeg forhåndsbestilte Skyrim. Blir forhåndsbestilling denne gang også. Tipper lanseringsdato blir 22/02/2022 Endret 12. juni 2018 av Milarwen Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 (endret) Men det hadde jo ikke gitt noen mening uansett siden hovedserien og Online lages av to helt forskjellige studioer. Bethesda softworks står for begge. Tenk deg hvordan warcraft serien har gått etter world of warcraft ble laget. Kan ikke være for kreativ med en nyutgivelse fordi det begrenser hva de kan gjøre med online spillet. Kan heller ikke risikere et stort fall i spillerbasen i online spillet ved å gi ut et nytt singleplayer spill. Hvorfor ikke fokusere på Fallout i stedet? Noe som var en gyldig teori i mine øyne, som jeg er glad for at de avkreftet nå. Endret 12. juni 2018 av Stormwolf Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 12. juni 2018 Del Skrevet 12. juni 2018 Bethesda er berre publisher for TES Online. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 26. mars Del Skrevet 26. mars avtrekkeren skrev (På 11.6.2018 den 11:08 AM): Fallout i 2018, Starfield i 2019, TES VI i 2020 antageligvis. 9 år mellom hvert TES-spill er altfor lenge (TESO teller ikke). Artig å lese spådommer fra 2018. Fasit foreløpig er Starfield 2023 og TES VI 2027 (?) 4 Lenke til kommentar
Sjørøver Skrevet 26. mars Del Skrevet 26. mars Donkey Kong skrev (10 minutter siden): Artig å lese spådommer fra 2018. Fasit foreløpig er Starfield 2023 og TES VI 2027 (?) At det et for lenge mellom hvert spill står seg veldig bra. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. mars Del Skrevet 26. mars 6 år siden nå ja, sånn ca... Shit, tiden går fort 😛 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå