iR' BR34K Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Bethesda avslutta kvelden med ei atombombe.The Elder Scrolls VI er på veg Lenke til kommentar
tobb93 Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 (endret) Hadde det faktisk på følelsen, får håpe det ikke blir så alt for lenge til lanseringsdato! Tror forøvrig det kan være Elsweyr spillet er lagt til, men får se ^^ Endret 11. juni 2018 av tobb93 Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Hadde det faktisk på følelsen, får håpe det ikke blir så alt for lenge til lanseringsdato! Tror forøvrig det kan være Elsweyr spillet er lagt til, men får se ^^ Elsweyr er tropisk / ørken, dette ser mer high rock ut. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Hadde håpt på Elsweyr eller Valenwood, men det ser ut som at vi skal slåss mot Thalmor i nordvest i staden for. Lenke til kommentar
tobb93 Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Hadde det faktisk på følelsen, får håpe det ikke blir så alt for lenge til lanseringsdato! Tror forøvrig det kan være Elsweyr spillet er lagt til, men får se ^^ Elsweyr er tropisk / ørken, dette ser mer high rock ut. Det har du rett i, da er nok Highrock mer sannsynlig. Satser på at de utelukker edderkopper i dette spillet Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Dette var en god gammeldags E3-bombe! Artig med slike overraskelser. 2 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Ser ut som spillet er et stykke unna, men gleder meg veldig likevel. På tide at det ble annonsert nå! Lenke til kommentar
Quickfragger Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Hadde det faktisk på følelsen, får håpe det ikke blir så alt for lenge til lanseringsdato! Tror forøvrig det kan være Elsweyr spillet er lagt til, men får se ^^ Elsweyr er tropisk / ørken, dette ser mer high rock ut. Enig, dette er nok High Rock ja. Home of Bretons. Kan bli spenndende det altså. Jeg spiller alltid breton i Skyrim. Heavy Armor, 2-handed Sword, med healing spells. Noe ala WoW Paladin. 3 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Gøy. Min seks år gamle iMac er kanskje ikke helt enig. Så da får vi se om ikke vi må begynne å planlegge. En Mac blir det nok igjen, siden jeg bruker det til alt annet, men den vil uansett ikke være noe spillmonster, så en ekstern GPU-boks kan bli løsningen denne gangen. Så kan jeg avpasse skjermkortet etter behov og lommebok. Geir Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Litt av en atombombe å annonsere et spill alle visste var under utvikling med en 30 sekunders trailer som viste ingenting. Hehe, Gamer altså. 5 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Krysser fingrene for en skikkelig TES opplevelse med historie og utforsking i fokus. Håper de holder all basebygging i fallout Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Håper de ikke gjør samme feilene med dette som de gjorde med fallout 4. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Fallout i 2018, Starfield i 2019, TES VI i 2020 antageligvis. 9 år mellom hvert TES-spill er altfor lenge (TESO teller ikke). Lenke til kommentar
iR' BR34K Skrevet 11. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2018 (endret) Litt av en atombombe å annonsere et spill alle visste var under utvikling med en 30 sekunders trailer som viste ingenting. Hehe, Gamer altså. Er vel ingenting som er meir ettertrakta enn dette anna enn HL3, og Bethesda trengte definitivt ikkje å vise det fram. Syns formuleringa var grei, eigentleg. Mottakinga til teaseren på sosiale medium viser vel at folk er einige i det òg. Endret 11. juni 2018 av iR' BR34K Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Litt av en atombombe å annonsere et spill alle visste var under utvikling med en 30 sekunders trailer som viste ingenting. Hehe, Gamer altså. Mange ønsket bare betryggelsen om at det er i utvikling. Jeg pustet definitivt lettet ut. Va veldig bekymret for at det hadde droppet serien på grunn av elder scrolls online. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Fallout i 2018, Starfield i 2019, TES VI i 2020 antageligvis. 9 år mellom hvert TES-spill er altfor lenge (TESO teller ikke). Med tanke på hvor ræva Oblivion og Skyrim var kan de de gjerne bruke tyve år mellom hvert spill. TESO burde derimot absolutt telle. Er enig i at det var ræva ved launch, men de har gjort enormt med forbedringer siden da. Faktisk så mye at jeg slettes ikke savner TESVI. Dette er et ekte TESVI for meg. 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Med tanke på hvor ræva Oblivion og Skyrim var kan de de gjerne bruke tyve år mellom hvert spill. TESO burde derimot absolutt telle. Er enig i at det var ræva ved launch, men de har gjort enormt med forbedringer siden da. Faktisk så mye at jeg slettes ikke savner TESVI. Dette er et ekte TESVI for meg. Mange som er uenig med deg d er da. Personlig digger jeg Oblivion og Skyrim men TESO var ikke noe gøy Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Oblivion og skyrim er høyt elsket blant de som ble introdusert for serien med de spillene føler jeg. De som vokste opp med de eldre elder scrolls spillene virker til å nostalgisk lengte tilbake til morrowind. Jeg personlig spilte ikke morrowind å syns oblivion og skyrim er sabla gode spill. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå