Gå til innhold

Powercolor Radeon 9800 nye vifter

Merlin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

håper denne er bedre, men hvis mitt Powercolor kort tar kvelden må jeg bytte det inn til et annet powercolor igjen da? jeg ser ikke helt vitsen med dette siden hvis vifta ryker så bytter jeg det inn til akkurat det samme kortet. Vifta ryker sikkert her også.

Hvis man er så uheldig å kjøper et powercolor kort med dårlig vifte synes jeg at man burde få et annet kort tilbake f.eksempel et sapphire. Bare forestill dere hvordan det er å måtte bytte inn et powercolor kort for så å få et helt identisk et tilbake. Det er så latterlig at det er ikke morsomt en gang. Vifteproblemene vil jo være akkurat de samme unless de bytter dem ut med et par high tech state of the art.

Powercolor må tape sinnsykt masse penger på dette, rart de ikke gjør noe med problemet. Utifra andres erfaringer må jo denne vifta ha blitt kjøpt på 10érn eller noe. Noen andre som har noen formeninger om dette vil jeg gjerne høre dem.

Lenke til kommentar
Utrolig lett og utrolig lett fru Blom. Litt knotete her og der, for å få kjøleribbene til å sitte rett på gpu og tilsvarende på baksida, men det funka ihvertfall! Og fett ble det!

Samma her. Litt knotete, tok en times tid med søndagstempo, men så funka det bra når det ble ferdig.

Er nok en stor fordel å ha antistatisk beskyttelse før du begynner, for det blir en del klåing.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...